olalien Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 det funka!!!! ambefaler jelly bean på det sterkeste beste versjon syns nå jeg Lenke til kommentar
heitomat Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei, alle. Har bare noen spørsmål til dere som har fått installert NEE-versjonen: Jeg var en av dem som kastet meg over den spanske JB-versjonen (FOP) da den ble sluppet. Etter få dager hadde jeg fått nok av ekstremt lav batterikapasitet, og rullet tilbake til 4.0.4. Hvordan er batterilevetiden i NEE-versjonen? Noen som har noen stats å vise til? Har "MediaScanner"-problemet blitt fikset? Et mer kosmetisk spørsmål er om det er mulig å velge scrollende bakgrunnsbilde på hjemmeskjermene i NEE-versjonen, altså slik at bakgrunnsbildet beveger seg alt etter om du navigerer til høyre eller venstre? På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Første spørsmål, ja. Bedre batteritid, ikke opplevd noe til det problemet. Andre, nei, ser ikke slik ut. Tror du må bruke en annen launcher isåfall. Lenke til kommentar
Haggi Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Lasta JB ned til min S2 over OTA i går. Angrer bittert! Av en eller annen grunn er det en stemme som sier hvilke hjemmeskjerm jeg er på til en hver tid. "Page 1, Page 2, Page 3"...osv. Har sjekket at TalkBack er avslått, men den gir seg ikke... Så sluttet Touch Wiz å fungere. Får bare feilmelding. Noen med samme problem? Det er en bug i TouchWIZ.. Jelly Bean :-( Du har innstallert noe som krever utvidet tilgang til systemet. Du finner det ved Talkback tjenesten. Eneste måte å få det til å virke, er å deaktivere alle programmer som har med TTS å gjøre.. Programmer som må deaktiveres; Samsung TTS Tale-kommando Talkback Tekst-til-tale motor... Selv bruker jeg NoLED og måtte fixe dette ;-) Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det er en bug i TouchWIZ.. Jelly Bean :-( Du har innstallert noe som krever utvidet tilgang til systemet. Du finner det ved Talkback tjenesten. Eneste måte å få det til å virke, er å deaktivere alle programmer som har med TTS å gjøre.. Programmer som må deaktiveres; Samsung TTS Tale-kommando Talkback Tekst-til-tale motor... Selv bruker jeg NoLED og måtte fixe dette ;-) Samme jeg og, den restarte selv flere ganger av seg selv, Jeg tok ny resette fabrikk innstilling, så jeg slipper å avinnstallere hver apps, men først må du sikkerhets kopiere meldinger, og sms og evt mms. Nå fungere den helt fin Lenke til kommentar
heitomat Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Første spørsmål, ja. Bedre batteritid, ikke opplevd noe til det problemet. Andre, nei, ser ikke slik ut. Tror du må bruke en annen launcher isåfall. Takk for svar. Har nå oppgradert og både merker og ser en stor forskjell i batterilevetid fra FOP-versjonen. Har dere andre kjørt en factory reset og sletting av cache i recovery mode? Bare lurer. Orker ikke å legge inn alle data på nytt med mindre det er nødvendig.. Lenke til kommentar
Haggi Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Burde sikkert, men har ikke resetta den ever. Orker ikke ei uke med oppsett og brukernavn/passord på en haug med tjenester..Starta på 2.3.4 i aug 2011... Får ca 5 1/2 time skjerm-tid med 2000 mAh batteriet med sync, gps og wifi på full trottle.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Endelig fikk jeg tilgang. Laster ned nå. Spennende - Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har fortsatt ikke jeg :-( Lenke til kommentar
Haggi Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jelly Bean er fåkkings brilliant ;-) Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Er det noen som vet hvordan man får Galleriet til å sortere Picasa-bildemappene etter når de ble laget og ikke navnet på de enkelte mappene (nyeste først)? Dette har ikke vært noe problem med 4.0.4, og ikke et problem med 4.2.1 på min Nexus 7 heller. Jeg kan alltids bruke Picasa Tool, men det er jo rart at dette ikke fungerer nå. Endret 10. februar 2013 av eFaktura Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jelly Bean er fåkkings brilliant ;-) Ja. Liker virkelig det jeg har prøvd hittil. Mye raskere og bedre grafikk og brukergrensesnitt. Noen apper er borte, men pytt. Jelly Bean er virkelig en stor forbedring Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Når kommer denne til Telenor låst sgs2 Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Der har jeg også oppdatert. Veldig forskjellig fra ICS! Lenke til kommentar
cake Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Oppdatert og fornøyd. Har ikke fått testet batteritiden, men ser at innstillingene er litt annerledes nå. Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Oppdatert og fornøyd. Har ikke fått testet batteritiden, men ser at innstillingene er litt annerledes nå. Er låskjermen som på galaxy s3 Lenke til kommentar
cake Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Er låskjermen som på galaxy s3 Det vet jeg ikke, har s2. Men vil tro at en har noenlunde(eller har muligheter for å lage) like låsskjermer. Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Telenor låste sgs2 får oppdateringen neste uke ifølge samsung Norge. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Telefonen er som ny, helt vannvittig performance boost på alle fronter. Butter indeed. Til og med å ta bilder går raskere. Ikke mye RAM igjen nå, men går så det suser C-: Dette var morsomt! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ser at jeg plutselig har Google Play Music. Har ikke installert denne selv så den kom med Jelly Bean. Ikke mulig å avinstallere den, bare avinstallere oppdateringer? Er dette noe dere anbefaler å ha? Er den bedre til å spille musikk enn telefonens innebygde musikkspiller? Er det evt en måte å fjerne den på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå