L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 S Planer var jo ca. 14,3 ganger mer oversiktlig da. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan endre CSC med å roote? Edit: Tror jeg fant ut av det Endret 8. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg måtte restarte mobil min, da funket KIES Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 S Planner ser jo grusom ut. Vil ha sort theme.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Har prøvd siden i går formiddag å oppdatere min OTA, men får bare beskjed om at tilgangen kommer etterhvert som den er etterspurt eller noe tullball som jeg aldri har fått beskjed om før - prøv igjen senere. Hva betyr dette da? ER ikke oppdateringen lagt ut til alle? Noen andre som har fått denne beskjeden og hvor lenge måtte dere vente før den gikk igjennom? Vil ha Jelly Bean NÅ!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bruk Google Calendar folkens Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Får heller ikke oppdatert balltuss. Fryktelig irriterende, har venta siden igår jeg og. :-( Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Får heller ikke oppdatert balltuss. Fryktelig irriterende, har venta siden igår jeg og. :-( Ja fryktelig også. Er Samsung redd for at alle med S2 skal oppdatere samtidig eller? Merkelig. Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Virker nesten sånn. :-) Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva med å bare koble den til via kies og ledning til PCen? Da går det nok bedre. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tar ikke sjansen på å bruke Kies da jeg kjører Linux på PC'n. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tar ikke sjansen på å bruke Kies da jeg kjører Linux på PC'n. Prøvd Heimdall? http://www.webupd8.org/2012/06/heimdall-odin-alternative-that-runs-on.html Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Prøvd Heimdall? http://www.webupd8.o...at-runs-on.html Nei. Har ikke prøvd den. Kanskje jeg installerer den dersom jeg ikke får oppdatert i løpet av helga. Takk for tipset - Lenke til kommentar
olalien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 jeg har prøvd via OTA siden i går kveld men det stpr at jeg har blitt satt i kø og mer tull og når jeg har startet oppdateringen via kies så klikka den bare etter å ha lastet ned komponenter og fastvareoppdatering noen som har vært borti dette her? Lenke til kommentar
L_Skywalker Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Oppdaterte samboers SII via KIES. Ble bare stående i kø på FOTA. KIES-oppdateringen måtte restartes, den hang seg på 91% av nedlastingen. 2. gangs forsøk gikk oppdatering igjennom uten heft. Samboer er etter 1 time fornøyd med oppdatering. Lenke til kommentar
olalien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Til meg så gikk den til 100% og sto der i ca 1 min, men så svarte plutselig ikke kies mer :-( Prøvd flere ganger og det gikk ikke Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei. Har ikke noe bindingstid på min S II, og lurer på om jeg enkelt kan fjerne koblinga mot Telenor på denne? Irriterer meg både over trege oppdateringer, og at jeg ikke får fjernet hverken Wimp eller andre Telenor-program på mobilen...... Kunne tenke meg å nulstille hele telefonen også etterpå, er bare bilder, meldinger og kontakter jeg strengt tatt trenger backup av. Noen gode tips? 1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Til meg så gikk den til 100% og sto der i ca 1 min, men så svarte plutselig ikke kies mer :-( Prøvd flere ganger og det gikk ikke Den svarer, men det virker bare ikke sånn. Alt skjer i bakgrunnen. La Kies jobbe så vil den eventuelt pope opp et nytt vindu. Skjedde med meg. ventet i ca. 10 - 20 min. Endret 9. februar 2013 av nKyb 1 Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei. Har ikke noe bindingstid på min S II, og lurer på om jeg enkelt kan fjerne koblinga mot Telenor på denne? Irriterer meg både over trege oppdateringer, og at jeg ikke får fjernet hverken Wimp eller andre Telenor-program på mobilen...... Kunne tenke meg å nulstille hele telefonen også etterpå, er bare bilder, meldinger og kontakter jeg strengt tatt trenger backup av. Noen gode tips? Lurer på akkurat det samme! Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Lurer på akkurat det samme! Anyone? Instructions For Changing CSC: Download Samsung Galaxy S / S2 CSC app from the Play Store Open Samsung Galaxy S / S2 CSC app Tap "Change CSC" button Select the CSC for you Country Tap "Install" button (Keep in mind changing CSC wipes your device) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå