meg0709 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Den nye heter vel LS8 som påpekt før med ett screenshot? Endret 8. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg for min del har litt blandede følelser over resultatet av denne oppdateringen. 1: CrapWare. Sjela mi vrir seg inni min formfulle kropp i forferdelse over all dritten Samsung har klart å installere på siden av OS. Jeg tror jeg deaktiverte rundt 50 applikasjoner/småprogrammer/services på telefonen før jeg tok den ibruk skikkelig. 2. Bevegelighet: Hvorfor må telefonen mase og gjenta seg selv om at "DU BURDE PRØVE UT BEVEGELIGHET! :D:D:D:D:D" Når jeg egentlig bare vil finne frem en kontakt i tlf lista eller skrive en sms.. 3. Ellers er jeg fornøyd.. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 I følge denne posten kan det se ut til at neste versjon av Neatrom blir basert på Nordic XWLSD og i LITE versjonen er det aller meste av bloatware fjernet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Å der var julegaven åpnet og så ble barna urolige, igjen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Kies vil ikke sikkerhetskopiere Endret 8. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kies vil ikke sikkerhetskopiere Avinstaller, last ned og installer på nytt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvor lang tid pleier det å ta før Telenor slipper "sin" versjon etter at NEE er kommet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvor lang tid pleier det å ta før Telenor slipper "sin" versjon etter at NEE er kommet? Snakket med ten-support i dag, og svaret var; aner ikke ... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Avinstaller, last ned og installer på nytt. Har prøvd det, men funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Yay. Da var min også oppdatert. Men en ting jeg lurer på. Jeg liker å bruke T9. Før jeg oppdaterte hadde jeg en hurtigtast til å slå av og på ordforslag. Har denne gjemt seg noe sted? (Mulig dette er pebcak) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 ahh, har for lavt batterinivå.. hadde 25% da jeg prøvde istad. Hvor mye strøm trenger jeg egentlig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg hadde 45% og fikk beskjed om at det var for lite. Så jeg bytta om til det full-ladete reservebatteriet mitt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som har rootet etter å ha installert Jelly Bean? Er fanden meg tusen forskjellige metoder. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 De sier jo at man bør ha 100% batteri, så det er jo bare å begynne å lade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg for min del har litt blandede følelser over resultatet av denne oppdateringen. 1: CrapWare. Sjela mi vrir seg inni min formfulle kropp i forferdelse over all dritten Samsung har klart å installere på siden av OS. Jeg tror jeg deaktiverte rundt 50 applikasjoner/småprogrammer/services på telefonen før jeg tok den ibruk skikkelig. 2. Bevegelighet: Hvorfor må telefonen mase og gjenta seg selv om at "DU BURDE PRØVE UT BEVEGELIGHET! :D:D:D:D:D" Når jeg egentlig bare vil finne frem en kontakt i tlf lista eller skrive en sms.. Derfor du skal kjøre custom ROMs Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Noen applikasjoner er forsvunnet. Polaris Office Kalender Oppgave Bilde redigerer Videoskaper Allshare Oppgavebehandling Music Hub (Samsung app...gjør ikke noe om denne er borte) IM Nyheter og Vær Dagbok Kies Air (Denne vil jeg ha tilbake, eller kanskje Airdroid kan erstatte denne) Nye applikasjoner: S Planner S Suggest Allshare Play ChatOn Minidagbok Edit: Jeg kunne installere Kies Air gjennom Play. Jeg prøvde på det samme med Videoskaper (Video Editor), men da fikk jeg opp meldingen "Enheten din er ikke kompatibel med denne versjonen". Music Hub er også tilgjengelig å reinstallere via Play, men denne vil jeg ikke ha. Endret 8. februar 2013 av DJViking 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 70% var nok! Gleder meg til å få oppdateringen<3 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Er kalender forsvunnet?! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Er kalender forsvunnet?! Jeg finner den i alle fall ikke. Er dog noe som heter S Planner som kan kanskje være en erstatter til den tidligere Kalender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå