EivinAndré Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Får opp at ingen oppdatering er tilgjengelig og i KIES står det at enheten ikke støtter programvareoppdateringer via KIES. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nå fikk jeg mulighet til å oppdatere via KIES. Via OTA så får jeg kun beksjed om at jeg er satt i kø. Blir spennende å sjekke ut! Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fungerte greit å oppdatere her. Ingenting ble mista. Et par ting, ser ut til å måtte ta en resetting for batterie blei skikkelig dårlig. Seks timer med moderat bruk...ikke bra. Opplevde en god del lagging også, så ikke helt imponert. En annen ting som irriterer meg, hvorfor er statusbaren blitt grå? Det var rett og slett ikke fint. Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 BUMP til dere som har fått oppdatert: I min post der jeg henviste til g+ kontoen min tror jeg du finner det du leter etter. Her er det bilde som sannsynligvis svarer på spsm ditt: Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Ett par ting jeg la merke til ved oppgraderingen: Alle widgets ble "hvite" og ubrukelig. Måtte sette opp dette på nytt. Minnekortet har havnet ett annet sted i katalogstrukturen (slik at fex Mortplayer som jeg benytter til lydbøker måtte endres for å finne tilbake til lydbøkene). Gammel struktur var noe slik: /storage/sdcard0/external_sd ... ny struktur er slik: /storage/extSdCard/... HMM 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Akkurat nå lader jeg telefonen mens jeg tar backup av alt på den. Ved nye, store oppdateringer som denne er det beste å bare starte helt på nytt for å få best mulig ut av den nye oppdateringen. Det er absolutt verdt det, istedet for å måtte oppleve mange små problemer når man ikke tilbakestiller telefonen til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
terjemathiesen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har lagt inn JB via OTA, men virker noe ustabilt, så jeg tror jeg skal kjøre backup og restore hele greia, for det har jeg ikke gjort før, og jeg har jo brukt den aktivt i over halvannet år. Men hva er best framgangsmåte, jeg har jo ørten apps med diverse innstillinger hvor jeg regner med at alt må gjøres på nytt, med mindre den aktuelle appen har noe slags backup-funksjon. Hva med kontakter, logg og slikt? Bruker dere Kies til backup? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Jeg har lagt inn JB via OTA, men virker noe ustabilt, så jeg tror jeg skal kjøre backup og restore hele greia, for det har jeg ikke gjort før, og jeg har jo brukt den aktivt i over halvannet år. Men hva er best framgangsmåte, jeg har jo ørten apps med diverse innstillinger hvor jeg regner med at alt må gjøres på nytt, med mindre den aktuelle appen har noe slags backup-funksjon. Hva med kontakter, logg og slikt? Bruker dere Kies til backup? For å ta backup av apps må du roote og installere f.eks. Titanium backup. Alt annet gjøres i Kies. Kontakter bør du har på din gmail, da denne synkroniseres med telefonen og du slipper å være avhengig av telefon eller sim-kort i forhold til kontakter. Oppdatert: Førsteinntrykket er at JB er helt nydelig på S2! Gleder meg til å teste det ut over de neste ukene. Endret 8. februar 2013 av eFaktura Lenke til kommentar
buundi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men hvor finner jeg google now? Heter det noe annet på norsk? Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Last ned den oppdaterte versjonen av Google Search, når du starter denne får du spørsmål om du vil starte opp Google Now. Endret 8. februar 2013 av dlfluke Lenke til kommentar
buundi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Akkurat ja. Nå kom det sånne kort ja. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Da har jeg også oppdatert Funker knirkefritt dette her... har dog hatt 4.1.2 på min Nexus S i over et halvt år så er vant til den Lenke til kommentar
Jdi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Når jeg skulle oppdatere den nye firmware oppsto det et problem, så nå får jeg opp meldingen ”Firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in Kies and try again.” volum up + home + power for å starte I recovery mode fungerer ikke. Noen som har hatt lignende problem eller vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan får man lastet ned jellybean via kies? Klarer det ikke :-( Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som har testet Samsungs backupservice? Du finner under innstillinger > kontoer > Samsung. Hos meg starter den, men får alltid en feilmelding: "Kan ikke sikkerh.kop. enh. data. Nettverksfeil oppstod." Lenke til kommentar
Adrianski Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Får bare "Tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere i rekkefølgen som de etterspurte det i. Prøv igjen senere". Noen som kan forklare meg hvordan? Begynner å bli rimelig lei. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Får bare "Tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere i rekkefølgen som de etterspurte det i. Prøv igjen senere". Noen som kan forklare meg hvordan? Begynner å bli rimelig lei. Jeg fikk også denne meldingen når jeg prøvde via telefonen. Så koblet jeg meg til Kies på PCen og der kom den med en gang. Lenke til kommentar
Adrianski Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Jeg fikk også denne meldingen når jeg prøvde via telefonen. Så koblet jeg meg til Kies på PCen og der kom den med en gang. Har aldri skjønt helt hvordan jeg gjør det.. hvordan? Endret 8. februar 2013 av Adrianski Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Last ned Kies herfra og installer det: http://www.samsungapps.com/venus/about/onPc.as?COUNTRY_CODE=NOR&_isAppsDep=Y Så kjører du det, deretter kobler du telefonen til PCen via USB-kabelen og følger anvisningene som kommer opp. Lenke til kommentar
Adrianski Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Okei, kan prøve. Har lastet ned Kies fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå