MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ingen svar i KIES, bare i OTA, men må vente på tur her jeg også Jeg får fortsatt kun opp ikke tilgjengelig Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg kommer til å punche serverne til samsung helt til at oppdateringen ramler inn. Jeg er mildt sagt skuffet over at samsung ikke har åpnet slusene skikkelig. De er fremste leverandør av smarttelefoner og har en diger kundebase, da mener jeg at de burde ha vært forbredt på en slik form for ekstrem trafikk når oppdateringen kommer. De har jo tross alt tall på hvor mange som faktisk har kjøpt galaxy s2.. Lenke til kommentar
bommy11 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hos meg funker oppdateringen fint......men eg finner pokker ikkje ut kossen eg får lagt til nye ord i tekstmelding. Noken som veit det??? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå legger jeg meg, men om 8-10 timer satser jeg på å få oppdatert min S2!! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 faen vil ha jb nå.. blir bare satt i kø på OTA. Kan noen bekrefte at den ligger klar på Kies? Kan ikke sjekke selv fordi jeg har ikke innstallert kies, men holder på nå Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 BUMP til dere som har fått oppdatert: Hva heter den nye versjonen? Den forrige oppdateringen het xwlpy (4.0.4) og den spanske 4.1.2 heter xwls8. Kan noen gi meg navnet på denne? *waiting for goodies :-D* Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Eneste jeg får OTA er en liten update på 37MB som sikkert er 2.3.X og via kies så får jeg bare 4.0. Nei jeg gadd ikke bry meg om 4.0. Får vel prøve senere da. Lenke til kommentar
Haggi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nå skal Nordic 4.1.2 være tilgjengelig på Kies iht sammobile... 1 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fikk oppdatert gjennom Kies nå:-) 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Funker ikke med Kies Bilde: Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Får fortsatt ikke oppdatert jeg... :-( Lenke til kommentar
Haggi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Foreløpig er bare NEE versjonen lansert, Telenor sin TEN er ikke klar! Just sayin.. Lenke til kommentar
Haggi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Trykk på Telefon ikonet... slå inn *#1234# og sjekk CSC versjon.. Der skal det stå NEE for at du skal kunne oppdatere.. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Funker ikke med Kies Bilde: Ser du har Telenor låst telefon(TEN) stemmer? Er forløpig bare ulåste telefoner(NEE) som klare for oppdatering, så du må nok vente en stund på telenor desverre. 1 Lenke til kommentar
Konja Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lasta JB ned til min S2 over OTA i går. Angrer bittert! Av en eller annen grunn er det en stemme som sier hvilke hjemmeskjerm jeg er på til en hver tid. "Page 1, Page 2, Page 3"...osv. Har sjekket at TalkBack er avslått, men den gir seg ikke... Så sluttet Touch Wiz å fungere. Får bare feilmelding. Noen med samme problem? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ser du har Telenor låst telefon(TEN) stemmer? Er forløpig bare ulåste telefoner(NEE) som klare for oppdatering, så du må nok vente en stund på telenor desverre. Bruker ikke Telenor mer, og de sa de hadde låst den opp... Lenke til kommentar
L_Skywalker Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bruker ikke Telenor mer, og de sa de hadde låst den opp... Hjelper ikke. Customer Sales Code (CSC) for firmware på telefonen din er fremdeles (TEN), det går klart frem av bildet du har lagt ved. Du må i tilfelle få endret CSC til (NEE). DA kan du oppgradere med generell nordisk (NEE) firmware. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Jeg får ikke sikkerhetskopiert mobiltelefonen. Den har feilet underveis flere ganger nå. Vil oppdateringen slette noe av data på mobiltelefonen? Den kommer ikke lenger enn "Forbereder..." Endret 8. februar 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Les første post om dere vil gjøre det manuelt. http://forum.xda-dev...d.php?t=1544487 Når jeg gjorde dette på faren min sin S2 så mistet han bare det på hjemskjermen, men endte fort opp med å ta en fabrikkgjenoppretting for bedre ytelse og batteritid (hjelper veldig etter 1 1/2 år). Endret 8. februar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Skal endre CSC når jeg kommer hjem Endret 8. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå