Muggkaare Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Litt lei "Tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere i rekkefølgen som de etterspurte det i. Prøv igjen senere" nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Samme her. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvert sånn i hele dag for meg også. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Merkelig hvordan Apple leverer til hele verden samtidig, men Samsung ikke klarer et lite land som Norge i et javs... 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Dagen etter jeg fikset jelly bean selv, haha. Jaja, slipper touchwiz iallefall <3 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 vet ikke va OTA er kan noen forklare meg!!!!!!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Over the air, altså oppdatere uten å koble til Kies. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 hvordan gjør man det???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Akkurat nå må man fint vente sier serveren. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Får ikke opp noe, jeg Dvs. Jeg får koblet til server, men kommer opp "ingen oppdatering tilgjengelig" Endret 7. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 hvordan gjør man det???? Programmer -> Innstillinger -> Skråll ned til "Om telefonen" -> Programvareoppdatering -> Oppdater Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva heter den nye versjonen? Den forrige oppdateringen het xwlpy (4.0.4) og den spanske 4.1.2 heter xwls8. Kan noen gi meg navnet på denne? *waiting for goodies :-D* Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Programmer -> Innstillinger -> Skråll ned til "Om telefonen" -> Programvareoppdatering -> Oppdater ingen oppdateringer tilgenleg Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 ingen oppdateringer tilgenleg samme her også, ingen oppdatering tilgjengelig,,,,, sukk,,,,,,, :nei2: Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg prøvde nå nettopp selv med OTA og fikk meldingen "Tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere i rekkefølgen som de etterspurte det i. Prøv igjen senere". Betyr dette at alle som har etterspurt det før meg før oppdateringen før jeg kan få den? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg prøvde nå nettopp selv med OTA og fikk meldingen "Tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere i rekkefølgen som de etterspurte det i. Prøv igjen senere". Betyr dette at alle som har etterspurt det før meg før oppdateringen før jeg kan få den? Men hvordan får man etterspurt en oppdatering?? Det høres veldig merkelig ut... Lenke til kommentar
groov Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Noen som i det hele tatt har fått oppdateringen via KIES enda, eller er det bare OTA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg lurer på en stiller bakerst i køen hver gang en "søker etter oppdateringer" Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Noen som i det hele tatt har fått oppdateringen via KIES enda, eller er det bare OTA? Ingen svar i KIES, bare i OTA, men må vente på tur her jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå