Myklebust89 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nå har jeg leita gjennom hele PHP Forumet og store deler av HotScript.com... men jeg har ikke funnet noe som har funket.... noen tipz? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nå har jeg leita gjennom hele PHP Forumet og store deler av HotScript.com... men jeg har ikke funnet noe som har funket.... noen tipz? Mitt hete tips: Lag ett selv! Det er ikke så vanskelig, også lærer du masse. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 For å si det sånn, jeg har ikke så mye skills når det gjelder PHP! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 heh, hadde ikke jeg heller da jeg startet.. nå er ett stort forum oppe å går bare heng på php.net, bruk manualen for å se syntax/funskjoner.. å du kommer deg milevis med det Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Jeg kan jo prøve... Hadde vært fett å ha noe jeg kan være stolt av! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 ja, det er det :o er jo bare å begynne med å lage ett html script som lister opp valg og med en submit knapp.. som sender til fks registrere_poll.php ellerno, som tarimot valget som ble sendt fra html siden å registrerer de i en database(fks mysql) eller i en tekstfil (tha nub-way 8) ) hvordan du legger inn i mysql/tekstfil står i manualen.. happy hunting Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Smalt sammen noe her på 20 minutter. Det er bare for å illustrere det du trenger. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Smalt sammen noe her på 20 minutter. Det er bare for å illustrere det du trenger. Håper dette hjelper. jøss, bra jobbet! kommer flere en meg og burner89 til nytte det der Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Ok... Tnx! Skal sjekke det ut når jeg kommer ut av fengsel(skole.... hehe)! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Skriv gjerne noen ord i gjesteboken min hvis dette var til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå