JFM Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hei Har siden tidenes morgen (eller iallefall de siste 7-8 åra) brukt Opera som min faste nettleser. Men nå har jeg fått opp øya for Google Chrome. I denne forbindelse har jeg tatt det i bruk og er så langt fornøyd. Men i Opera pleide jeg å åpne en del linker (bokmerker ol.) i ny fane selv om jeg venstreklikka på dem. For å kunne gjøre det måtte man deaktivere "reuse current tab / gjenbruk eksisterende fane" i Opera. Finnes det noen måte å gjøre dette i Chrome på og? Endret 7. februar 2013 av JFM Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hold nede CTRL mens du klikker på lenkene. Eller så kan du trykke på lenkene med scrollehjulet på musa. 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Dette blir litt vanskelig når jeg bruker min Acer Iconia W510 uten tastatur og mus Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Se her. Nederst er det et par lenker til noen utvidelser som kanskje gjør det du spør om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå