Star Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Noen som har gode erfaringer med overklokking av 2500+ på MSI k7n2 delta ISLR kort? Kan fortelle litt om hva dere gjorde og slikt? Hvis jeg stiller opp på performance arket i biosen ender det ofte med at kortet ligger og piper... etter en omstart fungerer det greit igjen, men ting eg tilbakestilt. Noen som vet hvorfor dette skjer? Jeg har sjekka alt, til og med satt i Ekstra PSU forsyning, selv om man ikke skulle trenge dette, alle korter, +++ fungerer 100% Takk til alle som svarer:) star* endret: idle temp etter 1-2 timer ligger på 37-38c Lenke til kommentar
Raider Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg bruker MSI K7N2G- DELTA L... og det kortet klarer jeg stabilt 225fsb men pga at man ikke kan ta på høyere voltage på rammen enn 2.8 med modede bios så klarer jeg bare 2.46ghz på min xp2500 (BARTON) Ikke no spes og overklokke med dissa korta..husk på og ta på Vcore på 1.8 som er maks.. og rammen aner jeg ikke siden jeg ikke vet hva du har. og jeg anbefaler og bruke den über biosen som er ute. den skal være bra jeg bruker den og PC'en er 100% stabil..søk på forumet etter den jeg har lagt den ut. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 endret: idle temp etter 1-2 timer ligger på 37-38c Hva med og sjekke dette? Man kan også få CPU hastighet ned til rare nivåer ved og kjøre programmer som waterfall osv. Må teste etter 30min med stresstesting. Lenke til kommentar
Star Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 ok, det var ikke det smarteste og teste, men hvordan kan jeg overklokke steg for steg? står på hjemmesiden til msi at det skal gå an, lurer på om noen vet, hvis ikke får jeg lese dem 5 bøkene som følgte med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå