L4r5 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Tror nok det blir siden det blir brukt såpass mye som det gjør. Mener de siste talla jeg så var noe sånt som 3000 per dag. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg bruker det faktisk ganske ofte. Men noen ganger er de forslagene helt utpå jordet.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Om jeg kan reservere meg mot enkelte kategorier kan jeg godta at den er der. Men slik det er nå så unngår jeg å se på den på grunn av at enkelte temaer som dukker opp gir meg vonde flashbacks. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er det noen måte å fjerne tråder fra oversikten i mitt innhold, å melde de av? F.eks var jeg så dum å poste i en telletråd, den er det mildt sagt uinteressant å følge med på, men den dukker opp på førsteplass jevnt og trutt, sammen med et par andre tulletråder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er det noen måte å fjerne tråder fra oversikten i mitt innhold, å melde de av? F.eks var jeg så dum å poste i en telletråd, den er det mildt sagt uinteressant å følge med på, men den dukker opp på førsteplass jevnt og trutt, sammen med et par andre tulletråder. Vær så god. Du bør forresten fikse på avataren din (maks 100x100 pixels) før en moderator gjør det for deg. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Takker, og det skal jeg gjøre Og forsøkte men beskjæringen funker'nte . Endret 17. april 2013 av sofokles Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Er det noen måte å fjerne tråder fra oversikten i mitt innhold, å melde de av? F.eks var jeg så dum å poste i en telletråd, den er det mildt sagt uinteressant å følge med på, men den dukker opp på førsteplass jevnt og trutt, sammen med et par andre tulletråder. I tillegg til siden Latias lenket til kan du trykke på krysset ute på høyre kant for å ignorere en tråd fra "Mine innlegg". Se vedlagt bilde: For å komme til siden Latias lenket til trykker du "Administrer ignorerte" i filtervalgene over trådlisten i "Mine innlegg". Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fornøyd med funksjonaliteten. Jeg er aldri innom noe annet enn "Mine innlegg" til vanlig uansett. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Skjønner at man traverserer litt rundt om kring på forumet i alle fall.. Endret 9. mai 2013 av Mixy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Skjønner at man traverserer litt rundt om kring på forumet i alle fall.. Du slipper billig unna. Jeg får alltid opp tråder som "Fiskelukt på penis etter sex" og "Tenner på shemales". Kan ikke engang huske at jeg noen gang har postet i seksualitet-forumet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er offeret. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå