Gå til innhold

Vi lanserer trådforslag i «Mine innlegg»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er det noen måte å fjerne tråder fra oversikten i mitt innhold, å melde de av?

F.eks var jeg så dum å poste i en telletråd, den er det mildt sagt uinteressant å følge med på, men den dukker opp på førsteplass jevnt og trutt, sammen med et par andre tulletråder.

 

Vær så god.

 

Du bør forresten fikse på avataren din (maks 100x100 pixels) før en moderator gjør det for deg.

Lenke til kommentar
Er det noen måte å fjerne tråder fra oversikten i mitt innhold, å melde de av? F.eks var jeg så dum å poste i en telletråd, den er det mildt sagt uinteressant å følge med på, men den dukker opp på førsteplass jevnt og trutt, sammen med et par andre tulletråder.

 

I tillegg til siden Latias lenket til kan du trykke på krysset ute på høyre kant for å ignorere en tråd fra "Mine innlegg". Se vedlagt bilde:

 

ignorertraad.png

 

For å komme til siden Latias lenket til trykker du "Administrer ignorerte" i filtervalgene over trådlisten i "Mine innlegg".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjønner at man traverserer litt rundt om kring på forumet i alle fall..

 

Du slipper billig unna. Jeg får alltid opp tråder som "Fiskelukt på penis etter sex" og "Tenner på shemales". Kan ikke engang huske at jeg noen gang har postet i seksualitet-forumet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er offeret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...