Quote Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Heh, det er ikke alle trådforslagene som er like interessante. Kan ikke si jeg er så interessert i å lese om blod i bæsj. ^_^ Endret 10. februar 2013 av Quote Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Da krysser du vekk den tråden. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Mulighet til disable, pls. 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Slik skal det ikke se ut, har du tatt en tvungen omlasting av siden? Det skal ikke ta så mye plass. Utviklerene har tydeligvis gjort noe - det ser riktigere ut nå. Men jeg vil fortsatt gjerne ha en mulighet å slå det av. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Vær så snill, fjern dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Glimrende Jeg forstår godt at andre har en annen oppfatning fordi: De ikke liker det. Tar tid å venne seg til ny funksjonalitet. Forstår ikke straks nytten av det. Derfor er det viktig lett å kunne konfigurere (skreddesy) hvordan man selv vli at forumet skal se ut. Jo mer fleksibilitet dess bedre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har brukt funksjonen litt i noen dager. Så langt har jeg fått tråder fra helse, offtopic, tv, hus og hjem og juss. Helse kan jeg vel telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært innom siden jeg ble medlem. Hus og hjem kanskje på to hender. Offtopic, tv og juss er jeg innom ofte. Videre får jeg opp tråder jeg har fjernet, og tråder jeg har svart i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har en helt annen opplevelse. Jeg får opp relevante tråder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har en helt annen opplevelse. Jeg får opp relevante tråder. Det gjør for så vidt jeg også. Du har vel, som meg, satt opp et filter på "Nytt innhold" ? Det virker på meg som om "anbefalte tråder" baserer seg på det. Og akkurat det er faktisk veldig fornuftig. Men ettersom jeg er innom "Nytt innhold" ved jevne mellomrom, så har jeg dermed ingen nytte av denne nye featuren. Og de andre forumene er jeg ikke interessert i, så det er heller ingen grunn for en slik feature. For de som ikke bruker "Nytt innhold" så er har dette en hensikt. Skal det være interessant for meg, så er det at man velger ut tråder jeg ikke har vært innom og det er stotr aktivitet, eller at ingen har svart etter et døgns tid. Vel å merke tråder innenfor mine interesseområder som definert i "Nyttt innhold": 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har ikke satt noe filter på nytt innhold. Jeg vet ikke hvordan tjenesten fungerer (er programmert). Personlig ville jeg programmerte den på tilsvarende måte som Amazon gjør om du har kjøpt bøker der. Amazon gir hint om ny bøker basert på de bøkene du har kjøpt. Dette vil jeg kalle semantisk levring av innhold. Jeg opplever det ikke som at det blir "pushet" innhold på meg. Hadde jeg programmert et slikt filter, som nok er basert på sql spørringer mot forumdatabasen, ville jeg også levert en mulighet for å slå av funksjonaliteten. Man kan vel endog tenke seg at man selv kan konfigurere hvilke forum katagorier det skal vises nytt innhold fra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har ikke satt noe filter på nytt innhold. Jeg vet ikke hvordan tjenesten fungerer (er programmert). Personlig ville jeg programmerte den på tilsvarende måte som Amazon gjør om du har kjøpt bøker der. Amazon gir hint om ny bøker basert på de bøkene du har kjøpt. Jeg vet ikke om det er noe eksempel å etterfølge. Amazon sine forslag er innimellom meget talentløse. F.eks. kjøpte jeg en bok om Panasonic GF1. Da kom det forslag om andre bøker av samme forfatter om andre kameraer; istedet for bøker av andre forfattere om GF1 ... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Den ble for støyende og lite interressant så jeg gav den glatte lag med RIP og fjernet den, så nå tegnes den ikke på siden for meg lengere. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Lyst til å dele? :--) 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Er ganske lett å bruke, bruker Firefox og addonen "Remove It Permanently" til å nappe ut elementer jeg ikke liker. Uansett så har Noscript dessverre ødelagt spoiler tagene her på forumet, men det er en smal pris å betale. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 <Element hiding helper for adblock plus> fjerna den med en gang for meg. Tok for mye plass etter mitt syn. Burde vært et av/på valg - jeg er tilhenger av Android og valgfrihet 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Funksjonen er grei men jeg får til tider opp forslag fra politikkforumet så da hender det at jeg går inn der og jeg vil ikke det egentlig for jeg hater det forumet. Derfor vil jeg gjerne ha en mulighet til å fjerne enkelte subforumer fra forslagene selv om jeg har postet der en gang Lenke til kommentar
eplemos85 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvordan skriver man innlegg her egentlig? Får til å svare, men ikkje skrive eget innlegg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvordan skriver man innlegg her egentlig? Får til å svare, men ikkje skrive eget innlegg. Du har lyst til å opprette en egen tråd? Gå til kategorien der du ønsker å lage tråden, så trykker du på "Opprett nytt emne". Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Og dette er kommet for å bli? Jeg bruker en del tid for med å klikke vekk alt det greiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå