Populært innlegg TSP Skrevet 7. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2013 Heisann! Vi kommer nå med trådforslag i «Mine innlegg», den vil foreslå nye tråder som er i startgropen. Dette gjør vi for å tipse deg om flere tråder fra kategorier du har deltatt i! Systemet bak det hele er veldig enkelt, men vi håper forslagene likevel vil oppleves som verdifulle. Administratorer, moderatorer og veiledere har allerede testet dette lenge, med svært positive reaksjoner! Slik fungerer det Alle kategoriene som det vises tråder fra på den aktive siden din i «Mine innlegg» samles inn i en liste over kategorier. Denne listen brukes til å spørre etter andre nystartede tråder i de kategoriene. Et tilfeldig utvalg kategorier velges hver gang. Det gjør at forslagene som dukker opp kan være tilfeldig for hver gang. Tråder du selv har startet eller deltatt i skal ikke dukke opp Hvis du har lest alle innleggene i en tråd vil den ikke vises Du kan velge å be om at bestemte tråder ikke skal bli foreslått senere. Det gjør du ved å trykke på det lille grå krysset på høyre side. Vi viser maks to forslag fra samme kategori samtidig Hvis det ikke er flere enn ett forslag vil listen skjules Vi kommer nok ikke til å utvide dette systemet altfor mye før vi får oppgradert forumet, men med tiden kommer vi nok med flere forbedringer til dette! Så vil vi gjerne høre om dette er noe dere synes er hipt, kult, bra eller bare helt utrolig ett-eller-annet? 11 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Dette er et ufattelig bra tiltak. Ser kanskje irriterende ut ved første øyekast, men etter hvert merker man at dette er en ganske nyttig funksjon. Man får øye på interessante tråder man ellers ikke hadde lagt merke til. 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg synes ikke dette var noe stas - er det noen mulighet å slå det av for oss som ikke har bruk for dette? Grunnen til at jeg ikke trenger dette, er at den tar opp en del plass på skjermen, og jeg er så ofte innom "Vis nytt innhold" slik at jeg får meg meg det som skjer uansett. Eksempel på plass-sløsning: 4 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Eksempel på plass-sløsning: Slik skal det ikke se ut, har du tatt en tvungen omlasting av siden? Det skal ikke ta så mye plass. Hvilket forumutseende bruker du eventuelt? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fjern dette, eller la oss velge å fjerne det. Jeg har ikke bruk for dette, så hvorfor skal det bruke piksler? 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Irriterende. Måtte klikke på alle trådene så ble det endelig borte Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Bra tiltak! Men skjønner ikke helt, man kan velge til høyre "der du sist var aktiv", men du skriver jo at hvis du har deltatt i en tråd skal den ikke komme opp? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Instillingene på høyre side er for resten av siden med mine innlegg. Forslagene kommer fra tråder som ligger i samme kategorier som du har i mine innlegg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Fjern dette, eller la oss velge å fjerne det. Jeg har ikke bruk for dette, så hvorfor skal det bruke piksler? Vi har allerede fjernet et stort reklamebanner for innloggede brukere de siste ukene, så det tar langt mindre plass enn før i alle fall. Det første forslaget mitt for dette tok vesentlig mer plass, men jeg har jobbet mye med å sørge for at det ikke skal ta for mye plass i etterkant. Jeg vil gjerne se det mer an før vi legger inn mulighet for å skjule dette. Men du kan alltids få det til ved å bruke egne stilsett i nettleseren din. Men gi det gjerne en sjanse! Men skjønner ikke helt, man kan velge til høyre "der du sist var aktiv", men du skriver jo at hvis du har deltatt i en tråd skal den ikke komme opp? Filtervalgene er akkurat de samme som før. Disse hører til med listen over «Mine innlegg» nedenfor og påvirker ikke forslagene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg var også skeptisk i begynnelsen, men har brukt funksjonen overraskende mye. (Den har vært tilgjengelig for oss i teamet en stund.) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kult, ser ikke noe problem med det. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hvorfor ikke heller bedre funksjonaliteten som omhandler egne innlegg og la "Mine innlegg" kun vise siste trådene og innleggene man selv har skrevet, og kanskje legge til en søkefunksjon? Istedenfor å drukne egne innlegg med tråder man ikke har vært innom en gang. Endret 7. februar 2013 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Drukne? Det er 4 tråder.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Søkefunksjon har vi allerede. Men mener å huske at noe sånt som 11% av brukerne kun er innom "Mine Innlegg". Da blir det fort lite aktivitet mange steder på forumet. En fordel med denne funksjonen er nettopp at man kan oppdage tråder man ville gått glipp av ellers. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Slik skal det ikke se ut, har du tatt en tvungen omlasting av siden? Det skal ikke ta så mye plass. Hvilket forumutseende bruker du eventuelt? Har trykket F5 noen ganger, ja. Det ser mer normalt ut på en annen PC. Men der har skjermen den lavere oppløsning ... Her er det 1600x1200. Bruker Diskusjon Dynamisk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Prøv CTRL+F5 Det hjalp ikke. Ikke å lukke og åpne browser heller. Kan selvsagt kjøre en runde med CCleaner og wipe cookies og historikk. Men jeg vil heller ha en mulighet å slå av funksjonen i kontrollpanelet. Så kan de som liker dette, bruke det. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvorfor kan jeg ikke sortere mine innlegg slik at den siste tråden jeg var aktiv kommer først, og hvorfor kan jeg ikke gå rett til det siste innlegget gjort av meg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Eg forstår at det er blanda meiningar om dette. Personleg brukar eg mykje "Nye innlegg", men etter nokre veker med denne funksjonen har eg verkeleg fått sansen for den. Det er ikkje noko eg seier sidan eg er administrator. Eg er først og fremst brukar, og er opptatt av å ha eit bra forum. Det har dukka opp mange trådar der som eg kanskje ikkje ville sett ellers. Det er eit riktig steg i forhold til å unngå at for mange går seg fast i "Mine innlegg", der eg er ein kandidat. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Etter at dette kom, så har mine innlegg begynt å kødde seg. Bare noen av trådene jeg har der vises. Jeg må åpne mine innlegg i en ny fane, så vises det riktig. Er det sånn hos andre og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå