Iglooo Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Heisan, har masse DOTA 2 invites liggendes å slenge. Kan gjerne bytte bort mot andre gøyale spill Om det er ett indie spill til 6 EUR gir jeg blanke i egentlig. Så lenge det er av interesse for meg. DOTA 2 selges for 27,99 EUR i steam store. Bare å ta kontakt! Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 lol, jeg har 40 dota invites de gis ut gratis av alle, tror ikke du får betalt for de lenger. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kan anbefale deg å gi dem bort her om du virkelig vil: http://www.reddit.com/r/sharedota2/ Alternativt er det en dota2bot på Steam som kan automatisere prosessen for deg. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 har også en god del invites, disse er dessverre ikke verdt noe. Man får så mange man bare ønsker og de gis bort overalt gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Skjønner ikke greia egentlig, har 12 invites og er dritt lei at det tar opp plass i min inventory. Kan de ikke like gjerne gå ftp og bli ferdige med det... Endret 7. februar 2013 av Kron Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er F2P, men det er fortsatt i beta, det er kun starter pakka som koster penger. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Skjønner ikke greia egentlig, har 12 invites og er dritt lei at det tar opp plass i min inventory. Kan de ikke like gjerne gå ftp og bli ferdige med det... Samme her, har 25 keys liggende nå. Aldri vært interessert i spillet, likevel blir jeg spamma ned med keys av Valve. Aner ikke hva dem driver med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Det er F2P, men det er fortsatt i beta, det er kun starter pakka som koster penger. Tror du skjønte hva jeg mente. Endret 7. februar 2013 av Kron Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har ingen keys. Hvordan får dere det? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvor får jeg tak i dota2key? Håper det er litt mindre flaming der enn det er i LOL. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg er glad jeg fikk byttet bort mine Dota2-inviter mens de fortsatt var verdt noe Fikk bl.a. Sleeping Dogs for det Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det eksisterer en bruker på steam ved navn Dota 2 dispenser eller Dota 2 bot. Hvis man adder denne brukeren som venn kan man gi bort alt man har av invites, som da blir gitt videre til folk som adder samme fyr for å få invites. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Er det slik på flere spill også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå