medlem-156941 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Gjort det men funker fortsatt ikke :/ Prøvd å resette ved å trykke power+home? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jepp :/ Twitta pod2g/evasi0n på Twitter flere ganger uten svar.. åh Endret 14. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jepp :/ Twitta pod2g/evasi0n på Twitter flere ganger uten svar.. åh Sikkert vanskelig for han å svare på alle, sidan han sikkert får endel. Du kan prøve iCleaner frå cydia? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Takk for svar. Har lastet det ned nå, men hva skal jeg renske? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Takk for svar. Har lastet det ned nå, men hva skal jeg renske? Har ikkje brukt den før, men kan ikkje du velge spesifikke apps? Viss ikkje, kan du sikkert slette temp- og cache-filene Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Kan ikke velge apps :/ Å slette temporary og cachefiles funket ikke.. Åh, dette var nedsig. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) er de ikonene låst til midten eller kan du sette dem hvor du vill? jeg lette lenge (ti minutter) etter en tweak som ligner på gridlock som gjør at du kan plassere dem hvor du vill men jeg fant ikke iblank, er ikke den beste muligheten, men det funker. gridlock var ikke oppdatert når jb kom. hvis du skal bruke iblank må du huske å aktivere no icon shadows iblank i winterboard. fikk fikset notification center i dag, ble bra syntes jeg Endret 17. februar 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå