Gå til innhold

Jailbreak iOS 6 med Evasi0n

Lami

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumt at Apple setter restriksjoner på ting som burde vært åpent for alle. Slik som å laste ned en launcher.

enig forsåvidt, vet jo hva man går til når man kjøper noe med ios, men uansett godt at jailbreak har kommet. Men apple har kjørt altfor trygt de siste årene, som har gjort at android har blitt veldig bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

To spørsmål som jeg håper dere kan svare på:

1) man tar Back Up i Itunes rett før man JBer. Men kan man fortsette å ta Back Up etterpå? Spørsmålet er om man kan bruke denne BUen når resetter telefonen igjen.

2) ser at ITavisen snakker om en sikkerhetsrisiko ved at alle åpne IOSer har samme passord. Hvilket passord er det snakk om, og er dette noe som er "ubehagelig"?

http://www.itavisen.no/910985/slik-skremmer-apple-ios-hackere

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar

To spørsmål som jeg håper dere kan svare på:

1) man tar Back Up i Itunes rett før man JBer. Men kan man fortsette å ta Back Up etterpå? Spørsmålet er om man kan bruke denne BUen når resetter telefonen igjen.

2) ser at ITavisen snakker om en sikkerhetsrisiko ved at alle åpne IOSer har samme passord. Hvilket passord er det snakk om, og er dette noe som er "ubehagelig"?

http://www.itavisen....ple-ios-hackere

Jeg bruker icloud som da tar backup av all dokumenter/instillinger og spill/appdata. som da vil si at selv cracka spill saves vil bli lasta opp til clouden. Så ja, du kan ta backup ;)

Lenke til kommentar

Dumt at Apple setter restriksjoner på ting som burde vært åpent for alle. Slik som å laste ned en launcher.

Eller men kan si det slik at Apple bestemmer hva brukeren skal kunne gjøre slik at det ikke blir gjort noe dumt.

Dette er nok bra for en god del folk, bare se hvor mye rart det blir på en windows maskin når man ikke tenker over hva man ikke burde gjøre.

Endret av Døgnvill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Funker Vær-appen hos dere? Synes de twitta for dager tilbake at det skulle være fikset nå, men må jeg jb igjen da?

For appen funker ikke hos meg, hmf!

Jeg jailbreaket min iPhone 4 i går, og vær-appen fungerer som før.

Installert iFlux, NCSettings, winterboard, SBSettings, unfold og activator.

Andre gode forslag?

Lenke til kommentar

er de ikonene låst til midten eller kan du sette dem hvor du vill? jeg lette lenge (ti minutter) etter en tweak som ligner på gridlock som gjør at du kan plassere dem hvor du vill men jeg fant ikke :(

Iconoclasm kanskje?

nå begynner jeg å bli fornøyd hvordan ting ser ut, mangler bare theming av ikoner nå, så er det bra

post-209627-0-61303300-1360573719_thumb.png

post-209627-0-51632000-1360573726_thumb.png

Har du notifications i lockscreen med den mod-en? Korleis ser det ut? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...