Fjelldal83 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg har lyst å installere Enlightenment, men jeg vet ikke hvilken type. Har vært på Enlightenment.org og lastet ned noen forskjellige, men jeg får ikke de til å virke.. Får ikke engang kjørt gjennom setupen før jeg får beskjed om at den error har skjedd osv.. Jeg kjører Mandrake 9.1 Lenke til kommentar
chop Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 bruker selv enlightenment (0.16.5) og det fungerer perfekt. hadde vært kjekt om du ga meg de feilmeldingene du fikk, for enlightenment har et par dependcies, bla. imlib som jeg tror du mangler.. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 setup? kan ikke huske at det var en slik en når jeg installerte Enlightenment'en min... Tror jeg installerte det med ./configure;make;make install. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvorfor ikke bare kjøre 'urpmi enlightenment', så installeres den skikkelig, helt automatisk? Etterpå kan du velge Enlightenment fra {x, k, g}dm om du kjører initlevel5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå