Joachim_F Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Bli barbarhøvding i strategispillet At the Gates. Les hele saken Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det vi alle ønsker oss er jo Civ til Android Dette så jo artig ut... men når mann allerede har Civ så blir det litt overflødig? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nja... Synes Civ kan ha litt lite micro managing til tider. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 men når mann allerede har Civ så blir det litt overflødig? Dette spillet ser ut til å by på helt andre utfordringer, så jeg vil ikke si det. Blir litt som å si at når man har Call of Duty er Far Cry overflødig. 1 Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Dette spillet ser ut til å by på helt andre utfordringer, så jeg vil ikke si det. Blir litt som å si at når man har Call of Duty er Far Cry overflødig. Joa Tok nok i litt ekstra der. Er vel mest at jeg ønsker meg fullverdige turnbased spill til mobil/tablet... Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Jeg ønsker slike spill hjertelig velkomne, men med så mange andre lovende titler i siktet blir det ikke noe jeg kommer til å følge noe særlig med på. At han var hovedesigner bak civ 5 er ikke akkurat et kvalitetstempel for meg! Litt unikt ser det dog ut, so kanskje det blir en liten overraskelse. Endret 7. februar 2013 av Everket Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Litt dyr pris, men hvem kan vel si nei til turbaserte strategispill? Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Nja... Synes Civ kan ha litt lite micro managing til tider. Er veldig glad i Civ... men... jeg synes Civ er enten litt tomt for managing i det hele tatt eller bare micro-managing... Det skorter på macro-management-funksjonalitet, særlig i Civ V. Det er uhyggelig dårlig interface for å holde styr på et stort imperium. Edit: Eller kanskje det du kaller micro-management er det jeg kaller macro-management.. Man har jo guvernørene til å ordne, men jeg synes de stort sett gjør dumme valg. Endret 8. februar 2013 av Visjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå