fenele Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Gjør dette at det blir fler katte videoer? Nei det blir bare flere nyeste CoD montages med pipestemmer og dubstep. På norsk :3 Endret 7. februar 2013 av fenele Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 For en vanlig bruker er forskjellen ved første øyekast at du nå får verdens mest populære nettvideotjeneste med norsk språk, samt reklame i større grad rettet mot et norsk prublikum. Haha! Snåleste skrivefeilen. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Gjør dette at det blir fler katte videoer? Mengden kattevideoer vil bare øke og øke helt til kattene blir som guder på internet... nei vent... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Mengden kattevideoer vil bare øke og øke helt til kattene blir som guder på internet... nei vent... Impliserer at katter ikke er guder på internett allerede. Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Under kanal innstillinger/funksjoner så er alle punktene grønne. Men fant et klipp jeg hadde som hadde musikk jeg ikke hadde lov å ha, slettet det klippet nå. Men får fortsatt den meldingen, går det litt tid kanskje før det åpnes opp eller er kontoen blitt "flagget" tro? Jeg vet ikke. Er mulig man ikke har muligheten om man bare er partner med YouTube, men må være i nettverk... ikke at det gir mening. Men har alltids twitch.tv/justin.tv, som imo er 10x bedre. Kommer nok aldri til å bruke YT streaming selv om jeg kan. Twitch.tv er så mye bedre. Lenke til kommentar
Hennning Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Personlig er jeg blitt youtube partner nå, og gleder meg til å tjene litt penger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå