Redaksjonen. Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Gjør det enklere å finne lokalt innhold. Nå har YouTube blitt norsk Lenke til kommentar
Populært innlegg LolzDude Skrevet 7. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2013 YouTube på norsk? Nei takk, foretrekker at de engelske sidene jeg besøker holder seg engelske, relativt lett å endre på heldigvis. 17 Lenke til kommentar
WhaleCum Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå kan man bli YouTube partner i Norge! 4 Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg tilbrakte over 1 time på YouTube igår. Merket ingen forskjell. 3 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 bruker heller gmail med engelsk over norsk, for min del på det lille bruker youtube er mindre reklame 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Gjør dette at det blir fler katte videoer? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Nå som en kan bli partner så kan en vel live streame også? Finner ikke ut hvordan...om det i det hele tatt er åpnet for det da? EDIT: Fikk til å live streame via Hangout i Google+ men om en skal streame spill så funka det ikke noe bra. Og bilde er jo forferdelig...og ikke noe lyd. Endret 7. februar 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Betyr dette at norske Google Apps kan aktivere YouTube? Jeg får ikke YouTube opp som valg enda. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Håper den norske versjonen har baller nok til å forandre layouten. Hater det nye opplegget til youtube... 1 Lenke til kommentar
Asfajaf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå kan man bli YouTube partner i Norge! Har man ikke kunne blitt partner i Norge tidligere? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har man ikke kunne blitt partner i Norge tidligere? Mener og huske at man kan det, Jeg tror Vareide er partner. Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå kan man bli YouTube partner i Norge! Selv om du har muligheten å bli partner direkte med Youtube, ville jeg gått via ett nettverk. Er du "direkte" partner, skal det mye mindre til før de kan fjerne "claimen" du setter på videoene dine. Vet dette da jeg kjenner en som er YT partner, som hadde problemer med at en haug videoer ikke ble godkjent. Selv er jeg i TGN (gaming-nettverk), og kan sette "claim" på alt som ikke har content-match (som skjer om det er noe musikk el. i spillet). Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå kan man bli YouTube partner i Norge!Har man ikke kunne blitt partner i Norge tidligere? Ikke YouTube-partner. Bare via nettverk. Mener og huske at man kan det, Jeg tror Vareide er partner. Om dette er fyren, så kan du ser her at han er partner med "Maker_RPM_TGS". http://socialblade.com/youtube/user/Vareide Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Gjør dette at det blir fler katte videoer? Håper det! Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå som en kan bli partner så kan en vel live streame også? Finner ikke ut hvordan...om det i det hele tatt er åpnet for det da? EDIT: Fikk til å live streame via Hangout i Google+ men om en skal streame spill så funka det ikke noe bra. Og bilde er jo forferdelig...og ikke noe lyd. Se Live Streaming på denne siden: http://www.youtube.com/account?feature=mhee Evt direkte her: http://www.youtube.com/live_streaming_signup Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Betyr dette at norske Google Apps kan aktivere YouTube? Jeg får ikke YouTube opp som valg enda. Jeg får heller ikke opp YouTube som valg i "site admin" panelet i Apps :-( Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 De har også endret søket noe. Før kunne man legge til komma etterfulgt av “today”, “this week”, etc for å filtrere kjapt, men det går ikke lenger. Nå må man søke først, og så filtrere etterpå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Se Live Streaming på denne siden: http://www.youtube.c...nt?feature=mhee Evt direkte her: http://www.youtube.c...treaming_signup Har vært inne å slått på Inntektsgenerering og blitt bekreftet som Youtube partner. Men den siste linken din da får jeg denne meldingen på skjermen "You are not eligible for this feature". Skjønner meldingen men hva menes egentlig med det, hva er det jeg må gjøre for å evnt på mulighet til å live streame på Youtube? Har du noen anelse? Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Har vært inne å slått på Inntektsgenerering og blitt bekreftet som Youtube partner. Men den siste linken din da får jeg denne meldingen på skjermen "You are not eligible for this feature". Skjønner meldingen men hva menes egentlig med det, hva er det jeg må gjøre for å evnt på mulighet til å live streame på Youtube? Har du noen anelse? Jeg som TGN-partner, har visst tilgang til det. Er din konto "in good standing"? "Congratulations! Your channel is eligible for YouTube Live." får jeg. EDIT: "Your channel is eligible because it is in good standing; if you get a strike, the live feature will be automatically disabled until the strike is resolved." Ser ut som det er copyright claims (ikke content id match, men de andre), som kødder det til. Endret 7. februar 2013 av kanskje1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg som TGN-partner, har visst tilgang til det. Er din konto "in good standing"? "Congratulations! Your channel is eligible for YouTube Live." får jeg. EDIT: "Your channel is eligible because it is in good standing; if you get a strike, the live feature will be automatically disabled until the strike is resolved." Ser ut som det er copyright claims (ikke content id match, men de andre), som kødder det til. Under kanal innstillinger/funksjoner så er alle punktene grønne. Men fant et klipp jeg hadde som hadde musikk jeg ikke hadde lov å ha, slettet det klippet nå. Men får fortsatt den meldingen, går det litt tid kanskje før det åpnes opp eller er kontoen blitt "flagget" tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå