Joachim_F Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Men kun for Ouya. Les hele saken Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Gleder meg veldig til jeg mottar min OUYA i Mars (håper jeg). Samarbeid med utviklere som Double Fine er helt klart et utmerket trekkplaster. Leste på engadget i dag at de har planer om å lansere nye konsoller hvert år (spill blir bakoverkompatible og er knyttet til profilen din og ikke selve konsollen). Om de fortsetter å prise de til 99$ så er det en ganske awesome utvikling. I alle fall så lenge kontrollerne duger i flere generasjoner. Dog vil man jo ende opp med en ganske drøy samling konsoller i løpet av noen år Alt dette forutsetter selvfølgelig at OUYA klarer å holde det de lover når produktet er lanseringsklart. Endret 7. februar 2013 av MentalMoose Lenke til kommentar
d4nex Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Gleder meg veldig til jeg mottar min OUYA i Mars (håper jeg).Samarbeid med utviklere som Double Fine er helt klart et utmerket trekkplaster.Leste på engadget i dag at de har planer om å lansere nye konsoller hvert år (spill blir bakoverkompatible og er knyttet til profilen din og ikke selve konsollen).Om de fortsetter å prise de til 99$ så er det en ganske awesome utvikling. I alle fall så lenge kontrollerne duger i flere generasjoner.Dog vil man jo ende opp med en ganske drøy samling konsoller i løpet av noen år :pAlt dette forutsetter selvfølgelig at OUYA klarer å holde det de lover når produktet er lanseringsklart. Du vet vel ikke om den blir solgt i norske butikker som elkjøp? Eller når den skal lanseres i Norge? Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Du vet vel ikke om den blir solgt i norske butikker som elkjøp? Eller når den skal lanseres i Norge? Vet ikke hvor stor bruk du har for svaret nå, flere måneder senere, men ... Så vidt jeg har hørt så finnes det nok ingen avtaler for salg her til lands. Tror det faktisk kun er i USA i første omgang. Dog kan den nok bestilles på nett uten problemer. Skal heller ikke utelukke at nye distributører i flere land dukker opp plutselig og fortløpende. Når det er sagt så er det garantert en eller annen norsk nettbutikk som kommer til å kjøre grå-import på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå