Kurt Lekanger Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kan miste varemerket. Samtidig vinner Apple patent for skyvelås. iPhone kan måtte bytte navn i Brasil Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Så får de smake sin egen medisin. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Så får de smake sin egen medisin. Ikke hvis du leser lenger ned, nå har de tatt patent på en firkant med avrundede hjørner... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ikke hvis du leser lenger ned, nå har de tatt patent på en firkant med avrundede hjørner...aSuperteit... Burde vært regler mot altfor spesifiserte patenter... 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Superteit... Burde vært regler mot altfor spesifiserte patenter... Kanksje jeg skal skaffe meg et patent på å ta teite patenter Saksøke Apple 7 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kanksje jeg skal skaffe meg et patent på å ta teite patenter Saksøke Apple Og jeg vil være der å støtte deg! Lenke til kommentar
Nokia1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Trenger ikke være så vanskelig, om de plutselig hadde begynt å kalle de "Apple Phone" tror jeg ikke folk i noe land hadde hatt problemer med å vite hvem produsenten er. 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Trenger ikke være så vanskelig, om de plutselig hadde begynt å kalle de "Apple Phone" tror jeg ikke folk i noe land hadde hatt problemer med å vite hvem produsenten er. Gjør som g33ks4, 1phone eller |phone (nå veit jeg ikke om dette er lov da Tviler) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Så får de smake sin egen medisin. Ikke hvis du leser lenger ned, nå har de tatt patent på en firkant med avrundede hjørner... har di faktisk fått det til da skal jeg ta patent på firkantete telefoner tenk alle de morsomme vriene som andre måtte lagd da Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 har di faktisk fått det til da skal jeg ta patent på firkantete telefoner tenk alle de morsomme vriene som andre måtte lagd da Jeg tror kanskje jeg skal ta patent på trekanter, femkanter og sirkler mens jeg er i gang, bare for å forsikre meg Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg tror kanskje jeg skal ta patent på trekanter, femkanter og sirkler mens jeg er i gang, bare for å forsikre meg eller ta patent på å finne opp nye ting Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 eller ta patent på å finne opp nye ting Ta patent på å ta patent? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Gjør som g33ks4, 1phone eller |phone (nå veit jeg ikke om dette er lov da Tviler)Uff... Da får man mange eksempler på folk som sier "onePhone", istedenfor "iPhone". Blir litt det samme som når folk gikk rundt å sa "Fatal-one-ty". Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Gjør som g33ks4, 1phone eller |phone (nå veit jeg ikke om dette er lov da Tviler)Uff... Da får man mange eksempler på folk som sier "onePhone", istedenfor "iPhone". Blir litt det samme som når folk gikk rundt å sa "Fatal-one-ty". Hadde en innom her igår som lurte på om vi hadde mobildeksler til Xperia 5\Fem. Altså Xperia V. Måtte faktisk tenke litt før jeg lo litt inni meg og viste han det vi hadde Men ang. patentene.. HALLO! Patent på at en mobil har avrundede kanter? Nå får dere gi dere. Går jo ikke ann å få den patenten? Så mye de må ha bestukket den\de dommerene. Utrolig hva de skal få lov til å sette patent på. Latterlig spør du meg. Enda en grunn til at jeg sluttet helt med Apple-produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg