Gå til innhold

Oslopolitiet bortfører og trakasserer sigøynere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Bukken som passer havresekken"...

Det kommer sikkert en del innlegg i denne tråden som forfekter at "hensikten helliger middelet". Men nei, uavhengig av hva man ellers mener om sigøynerne foretrekker jeg at politiet følger loven.

Dette er ellers en teknikk med lange tradisjoner. I min ungdom var innerst i Maridalen en populær destinasjon for slike "forflytninger" av individer fra ulike problemgrupper. Vet ikke riktig hvorfor jeg plutselig kom til å tenke på det... :hmm:

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Litt typisk at slike negative utslag kommer fra nettopp Oslo, og det føyer seg inn i en rekke at mer eller mindre gjennomtenkte tiltak som skal demme opp for den nye typen tiggeradferd, og generell "økoturisme". Andre byer og tettsteder har etter det jeg fikk med meg fra forrige års kamp mot sigøynerinvasjonen en mer fornuftig og menneskelig måte å håndtere disse problemene på, og det eskalerer dermed heller ikke. Tror at det har mer med ukultur hos oslopolitiet, enn det har med noe annet fornuftig å gjøre.

Bare vent til de skal springe rundt å løfte på alle presenninger, og filleryer for å bestemme hvem som skal sove hvor, ute på gater og streder i vår kjære hovedstad, når årets invasjon er blitt realitet.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Misunner Hells Angels, og sigøynerne - de har nå i hvert fall egne transportmidler i det minste. Men stakkars scientologene da, de har jo bare rutebusser (hvis den kommer .. ) eller kanskje de må vente til vi har fått dobbelspora heile landet, og kan bli kvitt dem i lyntogsfart?

Glad jeg bor i Østfold - da kan jeg vinke til det forbigående scientologlyntoget når det passerer her forbi ...

Tro om det er lov å mate dem - kan jo lade softgunnen min med popcorn, og skyte det rett i halsen på dem ... :hmm:

melding over nsb-intercom: Nå må alle scientologene åpne vinduer og dører, eller sette seg på taket - for nå skal vi passere et område hvor det hagler med mat ... vel bekomme, idoter ... :green:

Lenke til kommentar

Oslopolitiets Roger Andresen bekrefter i dagens Aftenposten at de vil fortsette å behandle romfolket som gruppe og bortvise dem preventivt uten at de individuelt har gjort noe galt. ("Som russ og fotballfans.")

Dette må da være grunnlovsstridig?

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Tja, da må jo Politiet arrestere seg selv. Dog, ettersom ingen av dem har kjennskap til grunnloven, den er tross alt skrevet på ett uforståelig språk ....

At noe er grunnlovsstridig, betyr ikke at politiet gjør noe med det. Men da bør de kanskje gjøres oppmerksomme på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De skaper jo problem som gruppe.

Men de er fortsatt individer.

Kanskje vi skal innføre den metoden på andre områder: Det er åpenbart at alle ungdommene som strømmer rundt i byen etter utestedenes stengetid er et problem "som gruppe", selv om bare et fåtall sloss. De spyr og urinerer og skråler. Kanskje vi skulle sette inn busser om kvelden som tok med seg alle natteranglere rett fra utestedene og kjørte dem til et tilfeldig sted utenfor byen. Da ville jo byen bli fredeligere.

• Liker 5
Lenke til kommentar

De ble ikke kjørt langt nok bort. Sigøynere burde blitt kjørt helt hjem til Romania og Bulgaria og deretter stoppes på grensen om de prøver å reise hit igjen.

Kanskje vi burde blåse støv av den gamle jøde-paragrafen for å holde dem ute fra kongeriket?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er hells angels medlemmer og fotball hooligans også. Likevel blir de behandlet som en gruppe av politiet. Nektet adgang, bortvist, sendt ut av landet osv.

Helvetes engler og fotballpøbler er individer som har søkt seg til tvilsomme grupperinger. Sigøynerne er en folkegruppe og nasjon man blir født inn i. Et likhetstegn er derfor ikke holdbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...