Gå til innhold

GoProHD Hero Tilleggutstyr/accessories

Anbefalte innlegg

Prøver meg på denne tråden her, for å få en liten oversikt på hvor på nettet det lønner seg å kjøpe forskjellig ekstrautstyr!

Post gjerne linker med en kommentar eller to av de forskjellige produktene, slik at vi får en fin oversikt.

Det er vel heller ingenting i veien for litt diskusjon om de forskjellige "accessoriesene" :)

Endret av HornYkorN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Frame huset til hero3 har jeg ikke funnet billigere i norge enn hos dustin. 319,-

http://www.dustinhome.no/product/5010657333/gopro-naked-frame-hero3/#intcmp=searchProvider_dacsa

Viktig å huske på frakt ifra dustin er 100,- uansett stor og liten ting (utenom tv på pall som er 800).

Jeg skulle uansett bestille andre ting, så da ble det logisk å ta med frame ifra der.

Et av problemene med å kjøpe ting ifra ebay/utlandet, er at mye av tilbehøret kommer på rett over 200 kroner.

Og om det da ikke blir skrevet ned i verdi, eller blir stoppet i tollen, vil moms + postens fortollingsgebyr fort bli 300 spenn ekstra, som som gjør at mange deler blir dyrere ifra utlandet enn hva man får dem til hos f.eks dustin.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...