Jajakanskjedet Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Prøver meg på denne tråden her, for å få en liten oversikt på hvor på nettet det lønner seg å kjøpe forskjellig ekstrautstyr! Post gjerne linker med en kommentar eller to av de forskjellige produktene, slik at vi får en fin oversikt. Det er vel heller ingenting i veien for litt diskusjon om de forskjellige "accessoriesene" Endret 7. februar 2013 av HornYkorN Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 The Frame huset til hero3 har jeg ikke funnet billigere i norge enn hos dustin. 319,- http://www.dustinhome.no/product/5010657333/gopro-naked-frame-hero3/#intcmp=searchProvider_dacsa Viktig å huske på frakt ifra dustin er 100,- uansett stor og liten ting (utenom tv på pall som er 800). Jeg skulle uansett bestille andre ting, så da ble det logisk å ta med frame ifra der. Et av problemene med å kjøpe ting ifra ebay/utlandet, er at mye av tilbehøret kommer på rett over 200 kroner. Og om det da ikke blir skrevet ned i verdi, eller blir stoppet i tollen, vil moms + postens fortollingsgebyr fort bli 300 spenn ekstra, som som gjør at mange deler blir dyrere ifra utlandet enn hva man får dem til hos f.eks dustin. 1 Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvis du leter godt nokk på ebay så finner du ting til en rimelig peng, men bacpacks er umulig å finne noe spessielt billigere en 900 kr -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå