trn100 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Personlig liker jeg å ha de nyeste driverene på all HW'en, men dette er selvsagt ikke nødvendig. Av og til kan nye drivere skape nye problemer også. Kjøper man imidlertid helt ny HW og installerer de drivere som følger med kan det lønne seg og oppgradere relativt snart, da min erfaring er at det skjer mest på driversiden de første månedene etter at et produkt er lansert. Dette gjelder selvsagt også om man kjøper et produkt som har ligget en stund i butikken. Tror kanskje det beste er om man i det minste holder seg oppdatert på hvilke drivere som er de siste og ev. sjekker hva oppdateringen korrigerer. Har man ikke problemet det er henvist til i beskrivelsen av den nye driveren kan man egentlig vente litt med å oppgradere også. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 jeg lever der etter regelen "if it aint broken - don't fix it" Gidder ikke å stresse rundt etter drivere, uten at jeg behøver det. Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg tror kanskje det ikke er så lurt å laste ned de nyeste driverene med en gang. Men det kan jo være lurt angående vis feks et spill trenger det. Men for eksempel: Jeg lasta ned nyeste nvidia-driverne, og pcen fucka seg max. Så mitt råd blir : Vent en stund, sjekk om det er noen feil med driverne før du laster dem ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå