Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Helt ny pc booter ikke

Anbefalte innlegg

Shit happens :)

Du burde forresten spurt om litt tips her på forumet før du spurte. Oppsettet ditt er pent det, men du kunne spart tusenvis av kroner og fått den eksakt samme ytelsen.

Kos deg med ny PC, alltid gøy!

Jepp. Sier du det? Spurte komplett og noen kamerater og de mente det var veldig bra oppsett. Hva burde jeg ha gjort annerledes? Blir nok morro ja.

Endret av Simenhaegeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Hva skal du med funksjonaliteten i et hovedkort til 2.800 kr? Du kunne antageligvis spart 1800 kr her. Gtx 680 4gb. Hvilken oppløsning du spiller du i og hvilke innstillinger? Du får tilnærmet identisk ytelse med et gtx 670 2 gb. Alt over 1600mhz minne er useless for normale brukere, og gir ingen ytelsesøkning. Til gaming er alt over 8gb minne bortkastet. Til spill så ville en i5-3570k gitt helt identisk ytelse som i7. Du kunne mao fint spart penger og samtidig endt med feks gtx 670 i SLI som ville sparket virkelig fra seg

Lenke til kommentar

Da lagde jeg handleliste og endret prosessor, ram, hovedkort og skjermkort. Da sparte jeg 2500 ,- . Og da ville jeg heller beholdt det jeg har. Største grunnen til jeg valgte det 680 kortet er fordi det ikke lager en lyd og at det holder seg mer kjølig. Bare tanken at jeg har i7 og 16gb 1886mhz ram og 680 er verdt 2500 :) så det gjør meg ingenting :)

Lenke til kommentar

Så bra. Jeg skal kjøpe meg splitter ny BMW 118 til uka, jeg vet det ikke er det mest "fornuftige" kjøpet, men jeg vil bare ha den... så skjønner hvor du kommer fra.

Enjoy! :w00t:

Min far har slik bil og han er meget fornøyd så er nok ikke dårlig kjøp det :) Må du ha lykke til med bilen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...