Hovdziu Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Dytta inn ett 8800GTS kort i maskina idag for morroskyld da jeg hadde ett liggendes. Putta og på ei SLI bro. Da ble den ene skjermen min svart. Dette er fordi XP ikke støtter SLI dual-monitors. MEN; kan jeg da droppe SLI brua og koble en skjerm på hvert kort og få tilbake dual-monitors funksjonen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kanskje dette er en løsning? http://www.tomshardware.co.uk/forum/256282-15-dual-monitor-splitter-cable Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 hva med å kansje innstallere en nyere windows versjon... 1 Lenke til kommentar
Hovdziu Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 hva med å kansje innstallere en nyere windows versjon... Jepp, men orker bare ikke å flytte over dokumenter ect.. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jepp, men orker bare ikke å flytte over dokumenter ect.. for det er slitsomt ? litt feil å klage på et problem, når du ikke vil gjøre den enkle løsningen som skal til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå