Akse Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei. Har en ganske ny laptop her. Når man åpner vinduet i høyre hjørne for å søke etter og koble til et trådløst nettverk er alt normalt, pc-en finner trådløse nettverk osv. Men når jeg trykker "koble til" på det trådløse nettverket forsvinner bare vinduet, og dataen kobler ikke til. Har prøvd å reinstallere driveren til det trådløse nettverket. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 I kontrollpanelet så har du noe som heter Ikoner i systemstatusfeltet. Sjekk der at den er satt til "Vis Ikon og varsler". Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Ikonet viser, og jeg får opp vinduet. Når jeg trykker koble til forsvinner vinduet, og jeg må trykke det opp igjen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva mener du med "trykke det opp igjen"? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Trykke på ikonet for trådløst internett for å få vinduet opp igjen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Du mener lista over tilgjengelige nettverk? Det skal da forsvinne når du kobler til. Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva heter nettverkskortet? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Atheros AR9002WB-1NG Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ligger en Windows7 driver her som du kan teste, mulig den funker på Win8 også: http://download2.dvd-driver.cz/atheros/drivers/ar5xxx/win7-10.0.0.221-whql.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå