Gå til innhold

Varierte, norske Let's Plays!

Muffinrex' YouTube-kanal!  

5 stemmer

1. 1. Har du besøkt kanalen :)

• Ja
    • Nei
    • Skal gjøre det!
      0
  2. 2. Hva synes du?

• Kjempebra!
      0
    • Bra
    • Helt grei
      0
    • Ikke spesielt bra..
    • Dårlig

Anbefalte innlegg

Hepp, venner og spillinteresserte! Jeg har akkurat (etter en lang pause) startet opp igjen med YouTube! Jeg lager norske commentaries og Let's Plays.

For de som ikke vet hva dette betyr, spiller jeg altså spill, og filmer det mens jeg gjør det.)

Spiller egentlig Minecaft aller oftest, fordi det er et spill jeg liker veldig godt. Men folk kan forvente spill som Scribblenauts, Amnesia, SimCity, Slender, Portal og diverse Indiespill på kanalen etter hvert som jeg får kommet i gang skikkelig.

Jeg laster opp det jeg filmer på YouTube-kanalen min etter litt redigering og slikt. Jeg synes det er kjempekult å kommentere mens jeg spiller!

En ting som ikke er så kult, er at jeg har relativt få abbonenter. Jeg skal ikke klage, jeg er glad for de jeg har, men en mister på en måte lysten til å lage noe ingen ser på.

Derfor bestemte jeg meg for å dele kanalen min med dere. Hvis dere har tid og lyst, hadde det vært kjempekult om dere kunne svippe innom kanalen min og ta en titt! Dere vil nok ikke angre :)

http://www.youtube.com/user/Muffinrex5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...