Marijuana Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 har en compaq cq56 som ikke vil finne nettverk etter å ha installert w7 på den. Vet ikke om jeg har lastet ned riktig driver så kan noen hjelpe meg? Den WiFi knappen bare lyser rød på tastaturet, hvordan kan jeg få den til å IKKE lyse? (er vel kanskje grunnen det?) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Du må jo skaffe riktig driver, som en start. Kablet nett fungerer kanskje? Lenke til kommentar
Marijuana Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Skal Du må jo skaffe riktig driver, som en start. Kablet nett fungerer kanskje? Kablet nett funka visst. FInner ikke riktig driver jeg, kan du hjelpe meg med å finne det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva med å gå inn på sidene til Compaq og hente driver der? Alternativt kan du prøve å hente driver automatisk, nå som du har fått kablet nett på PC. Sjekk enhetsbehandling på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 cq56 kommer i mange versjoner. Må ha riktig versjon før du finner riktig driver. Lenke til kommentar
Marijuana Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 cq56 kommer i mange versjoner. Må ha riktig versjon før du finner riktig driver. Hvordan finner man ut det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 F.eks sånn: http://www.dinside.no/899897/aldri-mer-ukjent-enhet Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hvordan finner man ut det? Noen produsenter har egne programmer som skanner pcen og lister opp hva du har og trenger, noen kjører egne pc info programmer, noen ser på hva de har kjøpt, noen ganger står det i windows enhetsbehandling, noen sender en mail til selger og hører om de vet hva man har kjøpt. Ikke så lenge siden jeg satt med en hp pc som var solgt i x titalls versjoner under samme modellnavn, da brukte jeg hp sitt program til å autodetektere hva man hadde og fikk da opp pc modellnr og kunne da søke opp driveren etterpå. Jan Skrotnes sin løsning fungerer også, men synes den er for plundrete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Se om du finner HP SoftPaq Download Manager på HPs supportsider. Installer denne, og den vil detektere PC-modellen din, OS, språk etc, og viser en liste over drivere og annet den mener du bør installere. Dersom du har Intel-HW, kan du også gå til intel.com og kjøre Intel Driver Update Utility. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå