Øystein.F. Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Valdsveteranar satsar på stemning og mysterium. Les hele saken Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Tøft. Blir interessant å se hvordan dette utvikler seg. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hmm, eneste jeg lurer på, er om det er First, eller Third person.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Flott. Vi trenger flere slike spill. Jeg er av typen som nøt den ene timen det tok å spille Dear Esther også, så jeg håper de får til dette. Bulletstorm inneholdt jo noen fantastiske scriptede sekvenser som jeg håper de drar med erfaring fra. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Høres meget interessant ut! Håper på en dyp skremmende mind fuck story da 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Dem bør komme med Bulletstorm 2 etterhvert. Artigste fps spillet jeg har spilt noensinne og en historie jeg virkelig likte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå