Karagg Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Jeg skal bygge PC for første gang og er litt usikker på hvilket skjermkort jeg bør velge. Har dere noen forslag? Budsjett er ca. 5000 kr. Endret 6. februar 2013 av Karagg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Spørsmålet er om du skal spille eller ikke. Hvis du ikke skal spille eller skal spille spill som ikke krever all verdens av skjermkortet kan du fint klare deg med den innebygde GPU'en i prosessoren. Lenke til kommentar
Karagg Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Har tenkt til å spille spill som BF3, samt noen indyspill og Minecraft. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Når det skal være sagt, trenger du en mye bedre pc om du skal bruke den på kraftige spill som bf3. Enten så må du godta at du ikke får mye bra for den prisen, eller så må du investere mer penger i maskinen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 et tips kan være å kjøpe det du har råd til nå uten skjermkort og heller kjøpe et skikkelig dedikert skjermkort når du har råd. å kjøpe dårligere CPU og mindre RA, på bekostning av innkjøp av GPU kan gjøre at du raskere må oppgradere maskinen din igjen. Lenke til kommentar
Tsenng- Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 holder med ett 6850 kort til bf3 brukte mitt 1år før jeg oppgraderte og med helt greie instillinger klarer kortet 40fps noe som er helt greit med medium+ settings. det kortet heter vel i dag 7750? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå