alfred2244 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kuttene rammer hovedsakelig HR o.l, ikke stillinger knyttet opp mot fagbrev. Statoil tar uansett inn langt flere fagarbeidere enn di har bruk for, for å gi folk muligheten til å få ett fagbrev rettet mot petroleum. Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kuttene rammer hovedsakelig HR o.l, ikke stillinger knyttet opp mot fagbrev. Statoil tar uansett inn langt flere fagarbeidere enn di har bruk for, for å gi folk muligheten til å få ett fagbrev rettet mot petroleum. Ja, men prosessen rundt inntak av lærlinger er kanskje utsatt på grunn prosessen som foregår rundt kuttene. Lenke til kommentar
Greasy Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kuttene rammer hovedsaklig støtte/service enheter pga omorganisering og forsøk på å gjøre ting mer effektivt. En del unødvendige lederstilligner skal også bort og enkelte stillinger outsources til fordel for billigere arbeidskraft i India. Til gjengjeld opprettes det en del stillinger igjen pga omorganiseringen,. Vedlikehold/drift kuttes ikke i heletatt, da det er behov for disse til den fysiske driften. Lærlingadministrasjonen rammes heller ikke av dette, problemet deres er at de for tiden sliter med sykdom. Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kuttene rammer hovedsaklig støtte/service enheter pga omorganisering og forsøk på å gjøre ting mer effektivt. En del unødvendige lederstilligner skal også bort og enkelte stillinger outsources til fordel for billigere arbeidskraft i India. Til gjengjeld opprettes det en del stillinger igjen pga omorganiseringen,. Vedlikehold/drift kuttes ikke i heletatt, da det er behov for disse til den fysiske driften. Lærlingadministrasjonen rammes heller ikke av dette, problemet deres er at de for tiden sliter med sykdom. Aha, okey Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Greasy: Vet du om det er noen i lærlingadministrasjonen jeg kan kontakte for å høre om jeg kan være en aktuell kandidat til intervju? Jeg har fått tilbud om læreplass, og de ønsker svar i løpet av uken allerede. Lenke til kommentar
Greasy Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Gratulerer! Har sendt deg kontaktinfo på melding. Endret 13. mars 2013 av Greasy Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hei, greasy! Du kunne ikke sendt kontaktinformasjon til meg også, trenger litt avklaring Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Høres ut til at det blir utsatt til etter påska. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Begynner å bli utålmodig nå Lenke til kommentar
Lærling2013 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Høres ut til at det blir utsatt til etter påska. Inntaket til intervju meneru? Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Inntaket til intervju meneru? Ja Lenke til kommentar
Lærling2013 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ja Ringte du dem? var litt merkelig, men må ha skjedd noe galt da..? sa de noe om hvorfor? Lenke til kommentar
Bruker912 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 De som har søkt kran har fått beskjed at dette faget er utsatt til etter påske. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg søkte Prosessoperatør, men har ikke hørt noe enda... Håper det er utsatt i tilfelle.. Heller det enn å ikke få plass i det hele tatt Lenke til kommentar
gpk Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg søkte Prosessoperatør, men har ikke hørt noe enda... Håper det er utsatt i tilfelle.. Heller det enn å ikke få plass i det hele tatt jeg ser du er fra Bergen. Jeg har vært på intervju til statoil i Bergen som prosessoperatør i februar. Hvis du ikke har vært på intervju til nå så tviler jeg på at du vil bli innkalt. De har reist videre til stavanger OSV. Men lykke til videre :-) Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvordan ligger det an for årets automatikerlærlinger? 1 Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 jeg ser du er fra Bergen. Jeg har vært på intervju til statoil i Bergen som prosessoperatør i februar. Hvis du ikke har vært på intervju til nå så tviler jeg på at du vil bli innkalt. De har reist videre til stavanger OSV. Men lykke til videre :-) Synes bare det er rart at jeg ikke har fått tilbakemelding i det hele tatt... Lenke til kommentar
gpk Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Du får talbakemelding når stillingene er besatt. Det er planlagt at dette skjer i løpet av april / mai måned. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 I see.. Jaja.. Alle kan ikke være heldig i livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå