Mrkrisbcs Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Begynner å bli litt nervøs Fremdeles ikke fått noen mail... Men regner med de har en god del å gjennomgå Lenke til kommentar
KawaApro Skrevet 21. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2013 Vi fikk klar beskjed om å ikke si noe om opplegget rundt intervjuet, men det jeg kan si er at dere ikke bør være noe nervøse. De holder på med intervjuer frem til slutten av mars og alle får svar. For min del syns jeg det gikk bra og det er bare å håpe på det beste. Vi får svar rundt begynnelsen av mai måneden. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 Sikkert litt teit spørsmål, men når på dagen fikk dere mail? Lenke til kommentar
KawaApro Skrevet 23. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 Skoletid den 6. februar kl. 10.27 Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 23. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 Får bare smøre meg med tålmodighet Takk for svar! Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Får håpe flere intervjuer sendes ut idag! Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Fremdeles ingenting i min innboks ihvertfall Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Fremdeles ingenting i min innboks ihvertfall Ikke i min heller. Endret 25. februar 2013 av r-andersson Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Noen flere som skal på intervju på Stjørdal i morgen? Og skal man ha med noe spessielt? Annet en papirene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Ta med det du har fått beskjed om å ta med. Godt humør. 2 Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Noen flere som skal på intervju på Stjørdal i morgen? Og skal man ha med noe spessielt? Annet en papirene? Lykke til i dag! Lenke til kommentar
KawaApro Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Ta med orginal kopi av papirer med stempel og underskrift fra skolen. Også ta med gyldig legitimasjon. Førerkort eller passet. Anbefaler passet. Lykke til! Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Fikk akkurat mail fra Statoil om at rekrutteringsprosessen er blitt forsinket, og at det derfor vil ta litt tid før vi hører fra dem! Så vær med godt mot karer! Og kvinner! Etter påske sendes flere intervjuinnkallelser ut! Endret 26. februar 2013 av r-andersson Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Woho! Still hope! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Fikk akkurat mail fra Statoil om at rekrutteringsprosessen er blitt forsinket, og at det derfor vil ta litt tid før vi hører fra dem! Så vær med godt mot karer! Og kvinner! Etter påske sendes flere intervjuinnkallelser ut! Er det noen grunn til at du fikk e-post? Er du "normal" lærlingeplass-søker som flere andre her i tråden? Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Er det noen grunn til at du fikk e-post? Er du "normal" lærlingeplass-søker som flere andre her i tråden? Ei i klassen min fikk også. Jeg har søkt lærlingplass på normal måte ja, i kran- og løfteoperasjonsfaget og industrimekanikerfaget. Lenke til kommentar
Lærling2013 Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Står det noe om i mailen at det er generelt eller bare for dine fag? Endret 26. februar 2013 av Lærling2013 Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Står det noe om i mailen at det er generelt eller bare for dine fag? Emne var "Vedrørende din søknad som lærling i Kran- og Løfteoperasjonsfaget i Statoil ASA". Stort mer stod ikke, bare at fortsette prosessen etter påske. Lenke til kommentar
Lærling2013 Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Ser ut til at det er spesielt for faget ditt da siden vi på andre fag ikke har fått mail. Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Ser ut til at det er spesielt for faget ditt da siden vi på andre fag ikke har fått mail. Hva har du selv søkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå