RenRoc Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Ikke enda, men den er under behandling enda på statoil sin hjemmeside! Snakket med en kompis som jobber på mongstad nå, ifjor tok d 3 uker før han fikk høre om han fikk intervju så bare å smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
*Eivind94* Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Skal på intervju 5 mars Innen automatiseringsfaget. Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Skal på intervju 5 mars Innen automatiseringsfaget. Gratulerer Eivind94! Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Skal på intervju 5 mars Innen automatiseringsfaget. Gratulerer så mye Lenke til kommentar
*Eivind94* Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Takker. Gleder meg noe helt sykt Lenke til kommentar
pizza_pasta Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Noen flere med intervju? Skal på intervju den 20. februar innen elektrikkerfaget Endret 12. februar 2013 av pizza_pasta Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Skal på intervju den 20. februar innen elektrikkerfaget Gratulerer så mye Lenke til kommentar
Drømmer Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Lykke til alle sammen : ) Endret 23. februar 2013 av Drømmer Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Heisann Jeg har også fått intervju til prosesslærling ved Statoil kan ikke beskrive hvor glad jeg er, enda jeg vet det er langt igjen før en har en læreplass. Men ett skritt nærmere er det jo Jeg fikk mail den den 6, februar og skal på intervju den 21. Om dere som lurer på karakterer osv: Vg1 Programfag: 5.5 + 2 dager fravær med dokumentajson (datteren min var syk) Vg3 Programfag og Total : 5.5 og 5.5 + 2 dager fravær med dokumentajon I tillegg la jeg mye tid i søknaden. Dette betyr jo enormt masse ! Håper dere som ikke har fått intervju enda får en kjempe kjekk mail snart. Og til dere som har fått en veldig kjekk mail, lykke til på intervju kanskje vi møtes Gratulerer så mye, så moro Lenke til kommentar
pizza_pasta Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Gratulerer så mye Takker Lenke til kommentar
jotle Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg venter også i spenning på svar. Har søkt industrimekaniker. 5 i snitt i programfag i år, og 1 dag og 0 timer fravær. 5,3 i snitt i programfag fra vg1, 0 dager og 0 timer. Har bare hatt 2 dager fravær siden 8.klasse, noe jeg nevnte i søknaden. Brukte ellers lang tid på søknadsteksten og håper at en positiv mail snart skal ligge i innboksen. Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 For dere som har fått svar og får dere som ikke har fått svar? Hva er det som står på status med dere inne på statoil? Er det oppdatert med behandlet? Står for øyeblikket; under behandling enda her hos meg Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Under behandling hos meg også, ikke fått intervju. Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Dere som har fått intervju, hvor holder dere til? og hvor skal dere på intervju? Lenke til kommentar
jotle Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hvor står det status? Når jeg trykker på mine søknader inne på siden hvor jeg skrev cv og la inn vedleggene står det tomt? Men har fått mail om at de har mottatt søknaden. Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 på mine søknader! Så står d under status. så lenge de har mottatt er nok alt i orden Lenke til kommentar
jotle Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 satser på det. For cv-en og vedleggene ligger der. Men ligger ingenting under mine søknader Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 ligger det ingen ting inne på mine søknader? har du sendt søknad som vedlegg da? viss ikke ville jeg ringt ganske kjapt og spørt. For når du søker på stillingen skal søknaden komme inn på mine søknader. Står dato for søknad, hvilken stilling du har søkt på, hvilket selskap og status. Så kan du også trykke på den og lese søknaden din. Lenke til kommentar
KawaApro Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Dere som har fått intervju, hvor holder dere til? og hvor skal dere på intervju? Jeg tar flyet fra Rygge flyplass til Bergen den 18. Februar og har intervju dagen etter. Hva med dere andre? Lenke til kommentar
jotle Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Mye tull med dette søkeprogramet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå