Ols1-95 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen som har no kontaktinfo til Conoco? La merke til at jeg ikke har fått noen bekreftelse på at de har mottat søknaden min. Står jo at den er til behandling når jeg logger inn hos Conoco. Noen som har hørt noe fra Conoco? I hvilke fag? En i klassen skal inn 22. Kran Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Merkelig dette med ungdomsrett. . . I min klasse er vi 8 stykk som har fått intervju hos Statoil(høyt snitt), og jeg må si, ingen av oss har ungdomsrett Hvor går dere på skole? Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen som har no kontaktinfo til Conoco? La merke til at jeg ikke har fått noen bekreftelse på at de har mottat søknaden min. Står jo at den er til behandling når jeg logger inn hos Conoco. En i klassen skal inn 22. Kran Hvilke snitt og fravær har hun/han i klassen din som har fått intervju? Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Merkelig dette med ungdomsrett. . . I min klasse er vi 8 stykk som har fått intervju hos Statoil(høyt snitt), og jeg må si, ingen av oss har ungdomsrett Endret 3. april 2013 av Jayh Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 De ringte nettopp fra Conoco, og ba meg på intervju i elektrikerfaget Er så sykt stolt over meg selv, og jeg drømmer om å få reise offshore! Noen som vet om conoco dekker reise? Noen andre som har erfaring med jobbintervju i conoco/statoil som har noen tips? Lenke til kommentar
KnutHøi Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 jeg har også søkt der som elektriker lærling fikk du noen mail fra dem? eller ringte de deg bare plutselig? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 jeg har også søkt der som elektriker lærling fikk du noen mail fra dem? eller ringte de deg bare plutselig? Får håpe det går din vei også De ringte bare! Lenke til kommentar
KnutHøi Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 håper det hva hadde du i snitt? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 5 i tverrfaglig, 4,8 med fellesfagene..0 i fravær Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 5 i tverrfaglig, 4,8 med fellesfagene..0 i fravær Gratulerer med intervju, når skal du? Lenke til kommentar
KnutHøi Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 hvis du går på hjemmesiden til conoco, under mine søknader står det andre gjennomgang for deg også?hvis jeg trykker på andre gjennomgang kommer det opp: Videre gjennomgang av ditt kandidatur blir nå foretatt, og en representant fra ConocoPhillips vil ta kontakt med deg for å diskutere den videre fremdrift. Lenke til kommentar
Ols1-95 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvilke snitt og fravær har hun/han i klassen din som har fått intervju? 4,6 og 0 i fravær har han hvis du går på hjemmesiden til conoco, under mine søknader står det andre gjennomgang for deg også?hvis jeg trykker på andre gjennomgang kommer det opp: Videre gjennomgang av ditt kandidatur blir nå foretatt, og en representant fra ConocoPhillips vil ta kontakt med deg for å diskutere den videre fremdrift. Står det samme hos meg ja Men alle andre i klassen min fikk mail når de sendte søknaden om at de takket for interessen og at de hadde motatt søknad. Den har ikke jeg fått, så lurer jo på om de har fått søknaden Lenke til kommentar
KnutHøi Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) 4,6 og 0 i fravær har han Står det samme hos meg ja Men alle andre i klassen min fikk mail når de sendte søknaden om at de takket for interessen og at de hadde motatt søknad. Den har ikke jeg fått, så lurer jo på om de har fått søknaden kan ikke huske å ha fått noen bekreftelses mail jeg heller men jeg kan jo se at den ligger inne under minesøknader vi får håpe på det beste Endret 3. april 2013 av KnutHøi Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 De ringte nettopp fra Conoco, og ba meg på intervju i elektrikerfaget Er så sykt stolt over meg selv, og jeg drømmer om å få reise offshore! Noen som vet om conoco dekker reise? Noen andre som har erfaring med jobbintervju i conoco/statoil som har noen tips? Gratulerer! ConocoPhillips vil dekke reiseregningene dine. Du får mest sannsynlig informasjon om dette på intervjuet! Lykke til på intervjuet! Lenke til kommentar
Greasy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Når jeg hadde intervju angående læreplass i Conoco (riktignok noen år siden nå) fikk jeg info om reiseregning der samt skjema som kunne sendes inn i ettertid. Angående tips vil jeg anbefale å sette deg litt inn i bedriften, hvor de er i media og verdiene deres + ta en kikk på standard jobbintervjuspørsmål. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) p Endret 14. april 2013 av Sørlandsgutten Lenke til kommentar
Ols1-95 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Noen som har fått intervju hos Conoco i industrimekanikerfaget? Lenke til kommentar
KnutHøi Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har noen av drere som var på intervju hos Statoil fått svar? Lenke til kommentar
pizza_pasta Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Fikk tilbud om læreplass på troll A i elektrikerfaget,i dag Lenke til kommentar
gpk Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen fra kjemiprosess som har fått tilbud om læreplass? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå