Bruker912 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Takk! Onsdag den 20. Det var noe tull i systemet som gjord at søknads prosessen blei litt forsinka kjenner jeg begynner å bli nervøs, mitt første jobb intervju! I vakre, flotte Bergen Å du er heldig! Lykke til på intervju går nok fint! 1 Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Takk! Onsdag den 20. Det var noe tull i systemet som gjord at søknads prosessen blei litt forsinka kjenner jeg begynner å bli nervøs, mitt første jobb intervju! Moro da Jeg fikk beskjed om at det er utsatt til etter påske jeg, men! I vakre, flotte Bergen Moro da Jeg fikk beskjed om at det er utsatt til etter påske jeg, men! Lenke til kommentar
RekkeSeks Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Å du er heldig! Lykke til på intervju går nok fint! Tusen takk! Lenke til kommentar
RekkeSeks Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Moro da Jeg fikk beskjed om at det er utsatt til etter påske jeg, men! Siden det var tull med systemet hadde jeg tatt kontakt, men tror ikke håpet er ute for deg. Kan hende dem deler intervjuet inn i puljer. Sjekk mailen din hver dag! Endret 23. mars 2013 av RekkeSeks Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Fått avslag fra Conocophillips Så regner nesten med at Statoil er ute av bildet i år ja.. Well, well... Back to my day job Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Fått avslag fra Conocophillips Så regner nesten med at Statoil er ute av bildet i år ja.. Well, well... Back to my day job I prosessfaget? Lei for det =/ Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Stemmer... Vurderer å bytte yrkesretning eller så prøver jeg igjen neste år Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Stemmer... Vurderer å bytte yrkesretning eller så prøver jeg igjen neste år Ja, man må jo bare forsøke! Hva vil du bytte til? Endret 24. mars 2013 av r-andersson Lenke til kommentar
marita22 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Siden det var tull med systemet hadde jeg tatt kontakt, men tror ikke håpet er ute for deg. Kan hende dem deler intervjuet inn i puljer. Sjekk mailen din hver dag! Har du et nummer eller en mail man kan kontakte dem på? Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noen flere som har fått telefon fra ConocoPhillips i dag? Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har du hørt noe fra conoco? Har ikke hørt om noen som har blitt kontaktet derifra enda.. Hørte mange hadde fått avslag, foreløpig ikke hørt noe selv enda. Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har du hørt noe fra conoco? Har ikke hørt om noen som har blitt kontaktet derifra enda.. Hørte mange hadde fått avslag, foreløpig ikke hørt noe selv enda. Ja, fikk intervjuinnkallelse i dag, i kran- og løfteoperasjonsfaget. Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Gratulerer lykke til på intervju Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Gratulerer lykke til på intervju Takk, forstod det var mange søkere, så bare å følge med på telefonen Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ja, man må jo bare forsøke! Hva vil du bytte til? Har alltid hatt ganske lyst til å bli trafikklærer og starte opp for meg selv. Blir nok noen år frem i tid siden min samboer har 4 år igjen på UiB og med en nyfødt kid i huset så hadde det nok blitt litt komplisert akkurat nå Lenke til kommentar
Bruker912 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Er det noen som har fått intervju i kran hos Statoil el. Conoco i Rogaland området? Lenke til kommentar
haxxan Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 hei, noen som har vært her som lærling i logistikkfaget? hvis hva går det utpå? :) Lenke til kommentar
RekkeSeks Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Noen flere som har fått telefon fra ConocoPhillips i dag? Har ikke fått noe jeg heller men Ja, fikk intervjuinnkallelse i dag, i kran- og løfteoperasjonsfaget. Gratulerer! Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har ikke fått noe jeg heller men Gratulerer! Takk hei, noen som har vært her som lærling i logistikkfaget? hvis hva går det utpå? :) Har du fått innkallelse? Gratulerer Lenke til kommentar
haxxan Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Takk Har du fått innkallelse? Gratulerer ja, jeg har fått det, men jeg skal til tyrkia på treeningleir med fotballalget, fikk utsatta den etter æ kom tilbake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå