Jayh Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 I see.. Jaja.. Alle kan ikke være heldig i livet Må ikke ta sorgene på forskudd nå da Du har sikkert søkt læreplass hos ConocoPhillips med fler også! De har ikke sendt ut noen innkallinger enda tror jeg Lenke til kommentar
Lærling2013 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Må ikke ta sorgene på forskudd nå da Du har sikkert søkt læreplass hos ConocoPhillips med fler også! De har ikke sendt ut noen innkallinger enda tror jeg Er redd Conocophilips også har hatt sine første innkallinger :/ Endret 17. mars 2013 av Lærling2013 Lenke til kommentar
gpk Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Trodde ikke conoco hadde begynt innkallingen enda. Noen her som har fått intervju hos conoco som prosessoperatør ? Lenke til kommentar
Disku Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Trodde ikke conoco hadde begynt innkallingen enda. Noen her som har fått intervju hos conoco som prosessoperatør ? Jepp, de intervjuet 18 ut av 278 søkere i forrige uke. Skal visst få svar denne uken. Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jepp, de intervjuet 18 ut av 278 søkere i forrige uke. Skal visst få svar denne uken. Lykke til Lenke til kommentar
jotle Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Kan virke som om det er prosessoperatørfaget de gjør seg ferdig med først? Har selv søkt industrimekaniker, men har ikke fått noe svar. Regner med jeg skal på intervju her i Bergen hvor jeg bor, da andre intervju har vært i Bergen som prosessoperatører. Er det noen andre som har søkt industrimekaniker som har fått noe inkalling, eventuelt hvor? Lenke til kommentar
KawaApro Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Da jeg var på intervju i Bergen som prosessoperatør så var det kandidater fra industrimekanikere også der. Lenke til kommentar
jotle Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Oja.... Får satse på de ikke er helt ferdig enda! Lenke til kommentar
jotle Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Lurer på om de går gjennom søknadene etter når de ble sendt inn? Sendte inn ganske seint. Noen som vet? Lenke til kommentar
Lærling2013 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Lurer på om de går gjennom søknadene etter når de ble sendt inn? Sendte inn ganske seint. Noen som vet? Selskapene sier selv at det ikke skal ha noe betydning. Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Selskapene sier selv at det ikke skal ha noe betydning. jeg søkte dagen før fristen, og har alt vert på intervju og alt. så det tror jeg ikke har noe betydning. Lenke til kommentar
KnutHøi Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 noen som har fått invitasjon til intervju hos conocophilips som elektriker lærling? Lenke til kommentar
RenRoc Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Intervju innkallingene for prosessoperatør er over! Så om du ikke har fått intervju nå, er nok desverre statoil ute av bildet for dere inkludert meg selv. Lykke til videre med jobb søkingen folken. Ha en fin påske Lenke til kommentar
jotle Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Vet du om de er over for industrimekanikerne og? Eventuelt hvordan fikk du vite dette? Lenke til kommentar
RekkeSeks Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Du/dere som har søkt kranfaget, hvilke karakterer ligger dere på ? Jeg har fått invitasjon til intervju på stillingen som lærling i Kranfaget den 4/4! Hadde sterk 5 i snitt i programfagene. Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har fått invitasjon til intervju på stillingen som lærling i Kranfaget den 4/4! Hadde sterk 5 i snitt i programfagene. Hei! Gratulerer! Når fikk du invitasjonen? 1 Lenke til kommentar
KnutHøi Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Tror dere jeg har sjans å få invitasjon til intervju som elektriker lærling med 5,5 i snitt i programfagene og 4 i alle de andre? Hos conociophilips Endret 23. mars 2013 av KnutHøi Lenke til kommentar
alfred2244 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Tror dere jeg har sjans å få invitasjon til intervju som elektriker lærling med 5,5 i snitt i programfagene og 4 i alle de andre? Hos conociophilips I utgangspunket ja, men det du må huske er at det er så vanvittig mange søkere i forhold til plasser, så det er sikkert mange som har vell så godt snitt. Det er ett nåløye, somme kommer igjennom, andre ikke. (likt som ved all jobbsøking) Lenke til kommentar
Bruker912 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har fått invitasjon til intervju på stillingen som lærling i Kranfaget den 4/4! Hadde sterk 5 i snitt i programfagene. hvor i landet skal du på intervju?=) Lenke til kommentar
RekkeSeks Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hei! Gratulerer! Når fikk du invitasjonen? Takk! Onsdag den 20. Det var noe tull i systemet som gjord at søknads prosessen blei litt forsinka kjenner jeg begynner å bli nervøs, mitt første jobb intervju! hvor i landet skal du på intervju?=) I vakre, flotte Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå