m.b.sol Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen flere som har blitt innkalt til intervju hos Statoil som industrimekaniker i år? Lenke til kommentar
KawaApro Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Er innkalt som Kjemioperatør. Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har dere virkelig blitt innkalt til intervju allerede nå? Var ikke søknadsfrist sist fredag? Da går det unna! Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 fikk mail i dag i 13tida. skal på intervju 26 feb.... Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det var ikke værst! Har søkt selv, men ikke hørt noe. Vil du fortelle litt om karakterene dine, og fraværet ditt? Hvor går du på skole? Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 i fjor hadde jeg 5,6 i snitt, 6 i programfag. i år har jeg 5,3 i snitt og 5,5 i programfag. 0 dager og 0 timer fravær begge årene... går på Olav duun i Namsos Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Såpass bra ja, det er jo veldig bra! Da får jeg bare vente i spenning da! Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 ja, vet flere med gode karakterer som ikke har fått mail enda, så de er sikkert ikke ferdig med å sende ut mailer. hvordan er karakterene dine da? Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg fikk fritak fra alle fellesfagene 1.året (Teknikk og Industriell Produksjon), med unntak av matematikk. Fikk 6 i alle programfagene, og 6 i matematikk. Til jul nå (Industriteknologi Vg2) fikk jeg to 5'ere og to 6'ere i programfaga, 5 i norsk skriftlig, 6 i norsk muntlig, 6 i engelsk, 6 i kroppsøving og 6 i samfunnsfag (5,67 i snitt). Har 0 dager og 0 timer fravær begge årene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Hvordan har dere klart 0 dager og 0 timer? Tenker tannlegebesøk, kjøretimer, og lignende. Nesten litt mer sketchy med 0 dager og 0 timer enn 1 dag og 1 time Endret 6. februar 2013 av Vertical^ 2 Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg fikk fritak fra alle fellesfagene 1.året (Teknikk og Industriell Produksjon), med unntak av matematikk. Fikk 6 i alle programfagene, og 6 i matematikk. Til jul nå (Industriteknologi Vg2) fikk jeg to 5'ere og to 6'ere i programfaga, 5 i norsk skriftlig, 6 i norsk muntlig, 6 i engelsk, 6 i kroppsøving og 6 i samfunnsfag (5,67 i snitt). Har 0 dager og 0 timer fravær begge årene. er jo utrulig bra det. så kommer sikkert en mail. Hvordan har dere klart 0 dager og 0 timer? Tenker tannlegebesøk og lignende. Nesten litt mer sketchy med 0 dager og 0 timer enn 1 dag og 1 time Er jo bare å legge tannlege timer å slik i fritimer og lignende. ikke så vanskelig i grunnen. 1 Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Bør være færre søkere i år, siden stillingene bare ble lyst ut på Statoil sin internettside! Var jo enormt mange i fjor! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvor mye må man ha i snitt for å i det hele tatt bli tatt inn til intervju som lærling i Statoil? Jeg søkte for noen år siden som prosessoperatør men fikk avslag på intervju. Hadde da 4.6 i snitt. Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Hvor mye må man ha i snitt for å i det hele tatt bli tatt inn til intervju som lærling i Statoil? Jeg søkte for noen år siden som prosessoperatør men fikk avslag på intervju. Hadde da 4.6 i snitt. tror ikke det er noen regel på dette. tror de ser på helheten i søknaden, hvilke atester du har med og slik Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Var i utplassering på Mongstad. Ble fortalt at en nok bør ligge på 5 i snitt. Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Bør være færre søkere i år, siden stillingene bare ble lyst ut på Statoil sin internettside! Var jo enormt mange i fjor! har de vert utlyst på andre steder tidligere om årene? Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvilke skoler går dere på? Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 har de vert utlyst på andre steder tidligere om årene? Finn.no blant annet! Lenke til kommentar
m.b.sol Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Finn.no blant annet! ok. får håpe ikke så mange har søkt da da blir sjansen litt større. Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 ok. får håpe ikke så mange har søkt da da blir sjansen litt større. Du burde ikke få håpet opp så mye, alle, og da mener jeg ALLE som går på Kjemiprosess søker Statoil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå