Vetle blames Erlend Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg har tydeligvis fått 18 DotA 2 beta-nøkler over lengre tid. Om det er noen som trenger en er det bare å spørre Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Om du skulle gå tom er det gratis utdelig her: http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/comments/17hlu7/psa_looking_for_dota_2_add_the_bot_and_type_give/ Alle skal få spille dota hvis de vil Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Joining that. Steam spammer meg ned med nøkler. Bare å si ifra hvis noen trenger. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Joining that. Steam spammer meg ned med nøkler. Bare å si ifra hvis noen trenger. kan jeg få? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har 5 liggende for tiden hvis noen trenger Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tar gjerne imot en, hvis dere har for mange Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Send meg en PM om noen trenger. (har 19...) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Om noen har noen flere keys igjen så tar jeg gjerne en! Er vel på tide å få sjekket ut dette nå Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kunne trengt en key visst noen har. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 kan jeg få? Yup bare å adde: killdonner på steam det. (Lagde den for lenge siden. Hva tenkte jeg på da det kom til navngivning? haha) Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg kan også gi bort. PM om du trenger en. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Sitat fra relatert tråd: Det eksisterer en bruker på steam ved navn Dota 2 dispenser eller Dota 2 bot. Hvis man adder denne brukeren som venn kan man gi bort alt man har av invites, som da blir gitt videre til folk som adder samme fyr for å få invites. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg ga bort 16 stk nå. raskt og enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå