Gå til innhold

Oppgradere til Asus GTX 670 Direct CU II TOP SLI ?

Anbefalte innlegg

Hei til alle kloke hoder ;)

Har et Asus GTX 670 Direct CU II TOP (2GB) kort fra før i maskinen min...

Tenkte å kjøre SLI på dette og lurer da på om jeg må kjøpe et 670 TOP kort til for å få det til å fungere ?

Eller holder det med standard 670 eller Direct CU II ???

(sikkert dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling...)

Ulemper med å differensiere i så tilfelle ?

Takk for alle kloke svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ikke noe å si, slik Kepler Boost fungerer hadde det vært vanskelig å få SLI til å fungere om det ikke gikk an å kjøre kort med forskjellige klokkefrekvenser.

Jeg vil ikke tro at det har noe å si. Det er jo samme modell, selvom TOP kortet er fabrikk overklokket.

Ok så da holder det med å ta et vanlig da eller ? Eller ville dere tatt Direct CUII for å få 4GB ?

Lenke til kommentar

Kjør inn et Asus GTX 670 Direct CU II TOP til du.. :)

Velger du et kort som har lavere standard clock enn kortet du har, vil det ene clocke seg ned i det laveste kortet sin ytelse.

Problemet er at TOP kortet er vanskelig å få tak i.... Er det noen som har dette på lager nå da ? Synes det virker utgått overalt jeg...

Lenke til kommentar

Takk ! Noen som kan si noe om hva jeg kan forvente meg av ytelsesforbedring i feks BF3 med disse kortene i SLI ?

I BF3 vil det variere voldsomt fra bane til bane og antall spillere: med 16 spillere, low/medium Mesh quality, og Team Deathmatch vil du sikkert se dobbel ytelse, men med 64 spillere, Ultra Mesh Quality og på en bane som Sharqi vil du i verste fall ikke se forskjell. BF3 er skrekkelig glad i CPU-ytelse ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...