Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Vell nå er det nærmest bekreftet at neste generasjon Xbox vil kreve permanent Internett forbindelse. (Ikke offisielt bekreftet) Kilde; http://www.itavisen....em-21-mai-53501 Edit: Oppdatert. Endret 8. april 2013 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Vell nå er det bekreftet at neste generasjon Xbox vil kreve permanent Internett forbindelse. Kilde; http://www.itavisen....em-21-mai-53501 Jeg finner ikke bekreftelsen fra Microsoft? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Bekreftet og bekreftet, du. Men ja, sannsynligheten bare øker og øker, og jeg blir mer overrasket om det ikke stemmer enn om det stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg uttrykket meg litt feil, det er ikke offisielt bekreftet, men bekreftet av svært troverdige kilder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det er ikkje bekrefta før det er bekrefta frå offisielle MS-kjelder. I dag går det meir på at folk bekreftar eit rykte, kva det måtte bety. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg tror det er trygt å si at alltid online er veien Microsoft ønsker å gå, men det er fremdeles lenge til jul, og de har ikke røpet noen av planene sine, og kan fremdeles ombestemme seg på grunn av all den negative tilbakemeldingen rundt ryktene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det er nok ikke tilfelle dersom de annonserer dette 21. mai. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Rett før E3? Da kan de like gjerne vente til da. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Rett før E3? Da kan de like gjerne vente til da. Nei vil gjerne ha en teaser på konsollen og spillene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Rett før E3? Da kan de like gjerne vente til da. Om de lanserer rett før E3 kan de fokusere på å bruke hele E3 til vise frem mest mulig fremfor å holde ting skjult frem til det starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå