Gå til innhold

hjelp med kjøp av pc

Anbefalte innlegg

hei sann folkens jeg planleger og kjøpe meg en pc. skal i hovedsak bruke den til dayz. fant den på finn og lurer på hvordan den kommer til og takle dayz? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39506531&kwUnica=stasjon%E6r%20pc

system krav for dayz er

Processor: Intel Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz

Memory: 1GB

Graphics: Nvidia Geforce 8600GT or ATI Radeon 3650 or faster with Shader Model 3 and 512 MB VRAM

DirectX®: DirectX 9.0c

Hard Drive: 10 GB free space

Recommended:

Processor: Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster

Memory: 2GB

Graphics: Nvidia Geforce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770 or faster with Shader Model 3 and 896 MB VRAM

DirectX®: DirectX 9.0c

Hard Drive: 20 GB free space

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler den her fra netshop - endret slik at du ender opp slik:

NetShop 3 års PC garanti

• Produksjon og testing av PC

• LC Power Miditower, "649B", Sort

• ASUS F2A55-M, Socket FM2

• AMD A-Series A10 5800K 4c

•Corsair XMS3 4 GB DDR3 1600MHz

• Western Digital 1 TB Green 3,5", SATA-3

• LiteOn IHAS120-04 DVD Brenner Sort

Endre innhold... Ubekreftet

08.02.2013

2 865,- 2 865,-

Totalt ink. mva: 2 865,-

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den jeg foreslår vil ha nogenlunde samme grafikk-ytelse som den fra FINN. Den jeg anbefaler er det kanskje bedre verdi i, siden den er nyere. Begge drar Dayz mer eller mindre på fullt - slik at du klarer deg sikkert en stund med den på FINN :) 2000,- er vel en grei pris.

Lenke til kommentar

Ehm, DayZ er rimelig elendig optimalisert så mer eller mindre på fullt og OK fps. med et slikt oppsett funker bare ikke. Hos meg ligger min i7 2600K @ 4.3GHz på ca. 50% load mens mine to GTX570 ligger på ca. 60% hver i 1080p og Very High. Selv da ser jeg fps-drops ned på tyvetallet i byene, men dette er ikke pga. mangel på kraft.

Det vil nok duge til en viss grad, men ikke forvent allverden.

Lenke til kommentar

Den jeg foreslår vil ha nogenlunde samme grafikk-ytelse som den fra FINN. Den jeg anbefaler er det kanskje bedre verdi i, siden den er nyere. Begge drar Dayz mer eller mindre på fullt - slik at du klarer deg sikkert en stund med den på FINN :) 2000,- er vel en grei pris.

Er du gærn? :p Arma 2 er jo et nokså krevende spill, Finn-oppsettet klarer nok ikke DayZ på full guffe, 9800GT er jo ganske utdatert i tillegg, og som sagt ovenfor så er DayZ ganske dårlig optimalisert, man får ikke god nok FPS selv med topp grafikkort

Jeg anbefaler den her fra netshop - endret slik at du ender opp slik: NetShop 3 års PC garanti • Produksjon og testing av PC • LC Power Miditower, "649B", Sort • ASUS F2A55-M, Socket FM2 • AMD A-Series A10 5800K 4c •Corsair XMS3 4 GB DDR3 1600MHz • Western Digital 1 TB Green 3,5", SATA-3 • LiteOn IHAS120-04 DVD Brenner Sort Endre innhold... Ubekreftet 08.02.2013 2 865,- 2 865,- Totalt ink. mva: 2 865,-

Hva med grafikkort?

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...