Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Update oppdaterer ikke

Anbefalte innlegg

Hei.

Nylig installerte jeg Windows 7 Ultimate på PCen min, og det fungerer flott det. Har bare ett problem med nedlasting av oppdateringer gjennom Windows Update. Får beskjed om at jeg behøver 113 oppdateringer, og klikker last ned og oppdater (eller noe slikt). Problemet er bare at den blir stående på 0% nedlastet og 0 kb/s. Lot den stå en god stund, men ingenting skjedde. Litt irriterende ettersom jeg trenger Microsoft .NET Framework for å kjøre Borderlands.

Hadde satt stor pris på det om noen viste hva dette skyldes, og kunne hjelpe meg litt. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å laste ned færre filer av gangen gikk ikke. Forsøkte helt ned mot en oppdatering, men med samme resultat

Når jeg forsøker å laste ned .net framework alene så fungerer dette heller ikke. Selve installeren går greit, men midt i installeringen skal den laste ned en fil, og da stopper det opp, og jeg får ingen fremdrift.

Lenke til kommentar

thomit: Har stabilt nett, og det fungerer fint til å laste ned andre ting, så ser ikke hvordan det kan være problemet.

MariusJS: Var en lenger opp i tråden som foreslo dette, men det hjalp desverre ikke.

Omnithunder: Både klokkeslett og årstall er riktig.

Kan ikke utelukke at jeg har gjort en nybegynnerfeil da jeg installerte Windows, men alt annet virker som at det fungerer flott.

Lenke til kommentar

Å laste ned færre filer av gangen gikk ikke. Forsøkte helt ned mot en oppdatering, men med samme resultat

Når jeg forsøker å laste ned .net framework alene så fungerer dette heller ikke. Selve installeren går greit, men midt i installeringen skal den laste ned en fil, og da stopper det opp, og jeg får ingen fremdrift.

Det skal være en offline installer ett eller annet sted på microsoft sine sider, prøv den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...