Thad Castle Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei. Nylig installerte jeg Windows 7 Ultimate på PCen min, og det fungerer flott det. Har bare ett problem med nedlasting av oppdateringer gjennom Windows Update. Får beskjed om at jeg behøver 113 oppdateringer, og klikker last ned og oppdater (eller noe slikt). Problemet er bare at den blir stående på 0% nedlastet og 0 kb/s. Lot den stå en god stund, men ingenting skjedde. Litt irriterende ettersom jeg trenger Microsoft .NET Framework for å kjøre Borderlands. Hadde satt stor pris på det om noen viste hva dette skyldes, og kunne hjelpe meg litt. På forhånd takk Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ikke ta alle på et kjør. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Last ned .net framework some stand alone. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Å laste ned færre filer av gangen gikk ikke. Forsøkte helt ned mot en oppdatering, men med samme resultat Når jeg forsøker å laste ned .net framework alene så fungerer dette heller ikke. Selve installeren går greit, men midt i installeringen skal den laste ned en fil, og da stopper det opp, og jeg får ingen fremdrift. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Bare vill gjetting, har du aktivert windows? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Jo, Windows er aktivert Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Og nettforbindelsen ellers virker som den skal? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Hvordan er det det å laste ned i små omganger ikke funker? Endret 6. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Sjekk om dato og klokke er korrekt stilt (sjekk årstall). Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 thomit: Har stabilt nett, og det fungerer fint til å laste ned andre ting, så ser ikke hvordan det kan være problemet. MariusJS: Var en lenger opp i tråden som foreslo dette, men det hjalp desverre ikke. Omnithunder: Både klokkeslett og årstall er riktig. Kan ikke utelukke at jeg har gjort en nybegynnerfeil da jeg installerte Windows, men alt annet virker som at det fungerer flott. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Å laste ned færre filer av gangen gikk ikke. Forsøkte helt ned mot en oppdatering, men med samme resultat Når jeg forsøker å laste ned .net framework alene så fungerer dette heller ikke. Selve installeren går greit, men midt i installeringen skal den laste ned en fil, og da stopper det opp, og jeg får ingen fremdrift. Det skal være en offline installer ett eller annet sted på microsoft sine sider, prøv den. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Sjekket her? Eller enda bedre kanskje: Her Edit: rettet siste lenken fra Win 8 til Win 7 Endret 6. februar 2013 av thomit Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Mr. Hormonella: Kan gjøre det, men får jo fortsatt ikke oppdatert noe annet igjennom Update. Fant denne linken som minner veldig om mitt problem. Prøver å søke frem alle de nevnte filene, men finner ingen av dem. Hvordan får jeg tak i disse? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvor lenge har du latt win update stå å "jobbe" med oppdateringene før du avbryter..? Hos meg har det hendt at det måtte stå opptil 20-30 min før det skjer noe. ( etter en reinstall ) Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Lot den stå i minst 40 min nå, og den står fortsatt på 0% nedlastet og 0kb/s. Virker ikke som at det henger seg heller. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Sjekk denne linken, mulig det er noe der. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 vidarkri: Forsøkte nå å gjøre det som står på sidene du linker til, men dessverre så hjelper det ikke. Har nå lastet ned Microsoft Fix It, så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Er nettverket satt til riktig profil? Hjemmenettverk f.eks. Og har du prøvd å skru av brannmur og AV? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Forsøkte nå å skru av både brannmuren og antivirusen, uten hell. Skjønner rett og slett ikke hvorfor dette skjer. Utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå