Gå til innhold

Vil ikke koble pc opp til trådløst nettverk

Anbefalte innlegg

Hei, har ett trådløst nettverk her jeg bor, men kommer ikke på nett med pc'en min. Har prøvd å slette nettverket for så å legge det til igjen, men står bare "identifiserer" men det er tilkoblet.

Har dog ingen problemer med å koble opp iphonen min, noen som har en løsning på dette ? Uten å resette routeren iog med at jeg ikke har tilgang til denne :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du satt opp fast IP på nettverkskortet kanskje, som er i en annen range enn den ruteren deler ut?

Start -> Nettverks- og delingssenter -> Endre innstillinger for nettverkskort -> Høyreklikk på det trådløse kortet -> Egenskaper -> TCP/IPv4 -> Sett den til automatisk

Lenke til kommentar

Har du satt opp fast IP på nettverkskortet kanskje, som er i en annen range enn den ruteren deler ut?

Start -> Nettverks- og delingssenter -> Endre innstillinger for nettverkskort -> Høyreklikk på det trådløse kortet -> Egenskaper -> TCP/IPv4 -> Sett den til automatisk

Gikk inn på nettverkskortet og da stod dns på manuell - endret til auto, men ingenting skjedde :( har aldri hatt problemer med dette nettverket før og koblet pc'en opp til ett annet nettverk senest mandag - uten problemer

Lenke til kommentar

Kan ikke utføre operasjoner på trådløs nettverkstilkobling 2 mens mediet er frakoblet. Deretter samme melding på Bluetooth tilkobling.

Systemet finner ikke angitt fil. Betyr dette at operasjonen er utført på tilkobling 1 ?

Edit: kan legge til at jeg mottar og sender data, ( under aktivitet i statusvinduet)

Endret av Hørselsvern
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...