Themainthing Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei, Jeg skulle akkuratt begynne å bygge pcen min da jeg møtte på et problem. Den antistatiske armlenken jeg har kjøpt har ikke et sånt klips feste, men et slags feste med knapper. Vet noe hvordan jeg fester en slik. Trenger jeg egentlig en antistatisk armlenke? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ta på deg et par sandaler eller sko med gummisåle så skal det gå bra. Skal også nevnes at jeg har bygd et par pcer uten antistatisk armlenke uten noen problem. For å være sikker kan du ta på kabinettet med jevne mellomrom og ikke bruk ullsokker eller fleece. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kan du finne et bilde som beskriver det bedre? Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 så det går bra hvis jeg tar på kabinettet med jevne mellomrom og dropper ullsokker olgn? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Antar det er en lenke som er ment til å brukes sammen med et antistatisk underlag. Festes da som en knapp på underlaget, akkurat som du skulle kneppet igjen en lomme f.eks. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ja. Har ikke tall på hvor mange maskiner jeg har bygget eller oppgradert uten armbånd. Finn noe metall å ta på en gang i bandt så går det helt fint. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ta på deg et par sandaler eller sko med gummisåle så skal det gå bra. Hvorfor gummisåler? Tror det er feil anbefaling. 1 Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Har aldri brukt slik lenke, og jeg har bygget og skrudd i maskiner i over 15 år. Sunn fornuft og litt forsiktighet er det viktigste. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ta av sokker å ikke bygg på gulv teppet så går det nok bra uten antistatisk armbånd. Komponentene tåler mere enn vi tror. Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Da var Pcen ferdigbygd! Er nok sant som noen av dere sier at så lenge man bruker hue og er forsiktig så går det bra. Takk for all hjelp! Endret 8. februar 2013 av Themainthing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå