fjarle Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nytt konseptbilde går som ild i tørt internett. Sjekk denne Galaxy S4-en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ja, den kommer jo garantert til å ha Bluetooth 5. 4 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg syns den var kjempelekker! 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt jeg ser er en typisk Samsungtelefon med stor skjerm. Ikke noe nytt å komme med da Samsung? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 På tide at de kommer med en pen telefon igjen. 2 Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 ser ikke poenget med å lage randomme design som uansett ikke vil komme. 4 Lenke til kommentar
Howy99 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Må være det dårligste designe jeg har sett siden sIII kom ut... 1 Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Den så ekkelt mye ut som en HTC-telefon spør du meg.. Lenke til kommentar
King_Balthazar Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt jeg ser er en typisk Samsungtelefon med stor skjerm. Ikke noe nytt å komme med da Samsung? Det er nok ikke samsung som har laget denne... Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Akkurat kjøpt tilbake den gamle s2en min når jeg innså hvor mye jeg savnet den. Størrelse, design og vekt er utrolig deilig. Eneste jeg savner er HD skjerm. Når jeg kjører rootet 4.2.1 jelly bean er det en drøm. Syns designet er finere enn s3, men det skal jo ikke akkurat så mye til. Blir artig å se hvordan den blir til slutt, og evt hvordan google gjør det med nexus serien. Ingen nye telefoner idag får meg til å bytte ut s2. Byttet fra galaxy nexus fordi jeg ble lei av den tykke formen og det dårlige kamera. Men var kjekt å få nyeste android hele tiden da! 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg synes det er rart at dere nevner spesifikasjonene som sannsynlige, men ikke sier noe om Bluetooth 5.0. Jeg er nemlig interessert i hva denne gjør, ettersom jeg ikke kan finne noenting om denne standarden utover at den forventes i diverse mobiler... Jeg tipper også at de ikke velger Gorilla Glass 3, men denne fleksible skjermen de jobber med. Etter min logikk burde jo den være bra solid. Det forventes vel også at den skal ta etter Sonys toppmodeller i form av deres vannpolicy. Og det er jo også overhengende sannsynlig at de implementerer samme trådløse lading som Nokia 920, da jeg har forstått at dette vil være en standard, i motsetning til den de kom med til S3, som var et forsøk på å få den de brukte da til å bli en standard. Lenke til kommentar
Cet Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt jeg ser er en typisk Samsungtelefon med stor skjerm. Ikke noe nytt å komme med da Samsung? Er jo ikke samsung som har lansert konseptbildet da luringen. Lenke til kommentar
geForge Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ganske fint design egentligt. Dumt at Samsung er helt på trynet når det gjelder design, og dette aldri ville blitt realitet. Det ser mer ut som et design HTC kunne laget. Lenke til kommentar
geForge Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt jeg ser er en typisk Samsungtelefon med stor skjerm. Ikke noe nytt å komme med da Samsung? Ikke glem alle ubrukelige funksjonene de legger til, som alle andre mobilprodusenter også kan lage, men ønsker å spare oss for slikt tøv. 1 Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Større skjerm? Bare det? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Med de spesifikasjonene frister den. Vurderer en ny telefon snart og har siklet litt på iPhone 5 pga brukergrensesnittet, men den er jo også så sabla dyr. Hvis denne ikke blir så fryktelig dyr er det mulig jeg må invistere Lenke til kommentar
Eivind8888 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Håper den kommer til å se sånn ut 1 Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Håper den blir akkurat slik, lekker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hadde den sett sånn ut og Samsung hadde gitt ut kildekoden til SoC-en så hadde jeg nok kjøpt en. Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nei Takk, venter på Sony Xperia Z,,, samsung kan ikke design.. Nei nei,, denne var lik htc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg