MokkaKaffi Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Først installerte jeg den lille steam pissen, men den funket ikke, dessuten tok den laaaaaang tid for aen i ellevte. Deretter lastet jeg ned en steam fil på 380mb fra fileplanet og der måtte jeg stå i kø i evigheter for fillen opphøyd i aen. Men bomba då: den "¤¤%&/ #&¤#& dritten funka heller ikke *slå hard i bordet slik at blodet spruter og benbitene fyker alle veier og en finner veien ned hundens mage* Den steamen tok også evigheter og funka ikke, det står at internetten min ikke funker. Javla tispe program! Internetten går som smurt. Det er bare det dritt programmet som ikke funker og får pcen til å gå treigere for #¤%%!!!! :x Kan noen si hva jeg kan gjøre eller hva som er gale?? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ok, ok hehe Du har din vei med ord:P Du burde skrive med svart skrift hele veien, vansklig og lese ellers^^ Anyways, hører flere har problemer med STEAM, Du må nesten bare prøve deg frem, det gjorde CS galing gjengen bak meg her:) Men har hatt med en god latter må jeg si og se de frustrerte spillerene: ) Stakkars folk på Modem :-) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 LOL.. "tispe program".. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 jeg venter på svar.... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Kan noen si hva jeg kan gjøre eller hva som er gale?? http://home.no.net/tyr0n/guides/steam/ - LES. Skjønner ikke hvorfor alle skal ha problemer med Steam. Jeg har nå installert det på 3 forskjellige maskiner, alle gangene uten problemer. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har hatt litt trøbbel med det selv. Hendelsesforløp: Dag 1: Laste ned, installere, auto- oppdatering greie. Feilmelding under start av CS Dag 2: CS funker, spiller CS en stund Dag 3: Auto- oppdateringsgreie starter men blir avbrutt med feilmelding Dag 4: --Se over-- Dag 5: --Se over-- Dag 6: Steam starter med oppdateringsgreie men lukker seg... Sener Dag 6: Steam kommer igjen med "failed to connect to any" feilmelding The End! Jeg utelukker ikke at det er manglende intelligens fra min side some er problemet... Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 det er jo så tregt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Kan noen si hva jeg kan gjøre eller hva som er gale?? http://home.no.net/tyr0n/guides/steam/ - LES. Skjønner ikke hvorfor alle skal ha problemer med Steam. Jeg har nå installert det på 3 forskjellige maskiner, alle gangene uten problemer. jeg gjorde det på 1. Det har nok noe med hvem som gjør det. :wink: Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 MokkaKaffi: Hvis du har noen som helst intensjon om å bli tatt seriøst her på forumet, bør du endre språkbruken din radikalt. Ser jeg deg komme med flere slike utbrudd, ender det med en liten ferie. Skjerp deg. Lenke til kommentar
darker Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 syns utbruddet var helt greit jeg, han fikk frem poenget sitt og det at han var irritert over det (noe utrolig mange andre er også.) eneste var rødfargen da :o Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 helt enig, dette er det mest horrible irriterende jalla møkka programmmet som er lansert siden gamespy!!!!! lang laste tid. latterlige server pings!!!(blir sikkert fiksa) oxo skal de jaggu ha penger hver måned snart!! tror jeg har boota pc 50 ganger på 2 døgn her snart grunnet av jalla opplegget STEAM!! et spørsmål til slutt??? *WHY the **** gikk de bort fra won id som var mega kjapp og funka utmerket????? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 fordi de vil tjene mer penger på steam...forresten så tror jeg ikke det vil koste penger å spille f.eks. CS hvis man har HL1 CD-key? det er andre ting som kommer til å koste...hvis man vil laste ned HL2 og en evt. CS2 i fremtiden istedet for å kjøpe det i butikken (blir sikkert litt billigere å laste det ned....) Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Har hatt litt trøbbel med det selv.Hendelsesforløp: Dag 1: Laste ned, installere, auto- oppdatering greie. Feilmelding under start av CS Dag 2: CS funker, spiller CS en stund Dag 3: Auto- oppdateringsgreie starter men blir avbrutt med feilmelding Dag 4: --Se over-- Dag 5: --Se over-- Dag 6: Steam starter med oppdateringsgreie men lukker seg... Sener Dag 6: Steam kommer igjen med "failed to connect to any" feilmelding Akkurat det samme som skjer med meg. Jeg lastet det, installerte det og fikk cs til å funke etter litt slossing og hamring på pc-en. En dag etter på får jeg melding om at den ikke finner nettet til stream. Tydeligvis så er stream totalt idioter når det gjelder servere. Godt mulig de prøvde å bruke samme server for stream som det de har websiden sin på. Den er iallefall nede nå. Og svarer ikke på ping. Fy ****** for noen idioter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå