Joachim_F Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Divinity: Original Sin kan få folkefinansiert en bit av budsjettet. Les hele saken Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Grafikken og enginen minner meg mye om Revenant spillet, det var et helt konge RPG spill. Linear men kult. Det som gjorde det spillet bra var komboer, og at trengte skills til dodge og utføre angrep riktig. Liker ikke rett frem diablo hack and slash. Blir raskt kjedelig. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 De hadde fått penger av meg i alle fall..... Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg liker dette, men håper de toner ned bloom-effekten litt. Det er jo nesten umulig å se noe som helst. :S Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg liker dette, men håper de toner ned bloom-effekten litt. Det er jo nesten umulig å se noe som helst. :S Oppfattet det som mindre påfallende "live". Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har likt alle spillene fra Larian før, så har håp. Men: jeg er ikke så glad i den tegneserieaktige grafikken de har valgt. For meg så gjør den at jeg ikke lever meg så godt inn i spillet, tar det ikke seriøst.. Får håpe man ikke legger like godt merke til det når man spiller det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå