Joachim_F Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fantasy-strategi fra skaperne av Overlord. Les hele saken Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Beste nyheten på LENGE! Elsker age of wonders 1&2, og spiller igjennom de minst en gang i året. 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hmm, simultaneous turns i den taktiske låssinga også? Lurer på hvordan det skal bli... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Oh yes! Dette må bli bra! 1 Lenke til kommentar
Exhalingdeath Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ahhhh, dette har jeg ventet på siden Shadow Magic! AoW er den friskeste turbaserte opplevelsen med fantasy-theme. Taktiske kampene har alltid vært geniale, miljøene har vært vakre (AoW2 slet litt der da) og mengden raser, magi og units er mer enn tilfredstillende. Det eneste jeg vil ha er mer variert kamp for endgame på store kart, og mer global spells! Dette blir uanz åsåm! Og musikken fra trailern, de tre første tonene, åååå, så nydelige! 1 Lenke til kommentar
Exhalingdeath Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hmm, simultaneous turns i den taktiske låssinga også? Lurer på hvordan det skal bli... Hmm, det høres merkelig ut. Ingen vil jo flytte først da. Det går iallefall ikke hotseat Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Det kan være jeg tolket det med at turene tas samtidig litt feil. Kanskje det kun gjelder på hovedkartet. I hotseat fungerer spillet uansett tradisjonelt (ved at spillerne tar turene etter hverandre), ifølge Lennart Sas. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Noen interessante bilder i Eurogamer artikkelen også. Som også inkluderer Post-release you can expect a more classes, races, city upgrades, units, heroes, magical items, spells, map locations, scenarios and story campaigns added as DLC. som ikke er fullt så godsaker da. Men bedre enn ingenting! Endret 6. februar 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Men det var da voldsomt da! Age of Wonders 3 + GOG - DLC ender opp langt over 0. Nesten så jeg håper at en del av de største titlene i 2013 blir utsatt så jeg får tid til å spille alle sammen. Når jeg tenker meg litt om regner jeg med at Age of Decadence ikke kommer til å skuffe på akkurat det punktet..... 1 Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 En av de beste nyhetene på lenge. Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå