Fenderxx Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei! Jeg kjører et lite spørreskjema i forbindelese med min bacheloroppgave(se link), jeg tenkte meg at siden dette er ett spillforum så er vell dette en god plass å hente data, spørsmålene omhandler lyd og lydvaner i videospill og tar ca 3 minutter å svare på, håper dere kan ta dere tid til dette da det vil hjelpe meg veldig jo mer data jeg klarer å samle inn. På forhånd takk! https://response.que...kmo/c8y6xoaycx/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Flott undersøkelse! Eneste jeg gjerne skulle sett var at du skilte mellom single player-spill og multiplayer. Jeg synes for eksempel ambiente lyder er veldig viktig i online spill, men når jeg spiller for meg selv setter jeg gjerne på egen musikk. Bare litt konstruktiv tilbakemelding Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Reagerte litt på det siste spm. Er ikke ofte du kan plassere musikken i et spill, i de kategoriene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå